inter de top oynadığı ve iyi hocalarla çalıştığı için galatasaray'da başarılı olacağına inandığım, futbol bilgisinden emin olduğum galatasaraylı kıymetli bir teknik adamımız.
her ne kadar fatih terim'i eleştirsem de çalıştığı iyi hocalar arasına terim'i de ekledim. ama terim günümüz futbolunun adamı değil kanımca. fatih hoca 90ların ve 2000 lerin başına kadar olan dönemin iyi hocasıdır. kendini güncelleyemedi maalesef.
umarım okan hoca yıllarca bizde hocalık yapar. fatih hoca da idari görevlerden sorumlu olsun ne biliyim.
Sicili bozuk çakma kabadayı hozalarının yerine, bu sefer de bunu uzun yıllar baş tacı yapacak bu akılsız taraftarları. illa birini kulübün üstünde tutmaya alışıklar zira.
Okan buruk, ötekisinden daha karakterlidir en azından. Ama benim altını çizmek istediğim kısım, bunların birine dandı mı, uzun yıllar dadanması. 75 yaşına gelene kadar emin okan da birçok kez gidip gelir. Sonra biri daha çıkar. Ne bilim işte hagi'nin oğlu falan. Ya da sicili bozuk çakma kabadayının olursa torunu vs vs. Yazık.
adam yenı kurulmuş takımla romaların oldu gruptan 1.cı cıkıyor uefada hıc cıkıp ağladını gordunuzmu terım gibi yok rakıp 1 mılyon yok rakıpte şu var bu var diye..
adam cıkardı 5 senelık takımı çatır çutur oynattı bahanelerın arkasına saklanmadı
bızım terımsporcular hala 4 senede bır takım oturtamamış her sene transfer dıye ağlayan hocaya tezavrat yapsınlar ım(para)tor diye
bu takıma okan gelmeden bu senede kımse futbol keyfi beklemesın o iskoç takımıda 5 atıp gondercek galatasarayı aha buraya yazıyorum.
Galatasaray'a yakıştırdığım hoca. Tribünden bazı arkadaşların "para kazandırmadan Inter'e gitti, istemeyiz" fikirlerine zerre katılmadığım kaliteli insan. Galatasaray'da başarılı olacağına inanıyorum ama olmazsa da en azından bu şansı hakkettiğini düşünüyorum.
gaassarayımızla anlaştığı iddia edilen teknik adam.
kendisiyle ilgili tek endişem var, o da galatasarayla çalışmayı çok istediğini her yerde dile getirmesi.
sırf bu yüzden umarım hakettiği teknik direktorlugu bir lütuf olarak görmez. hamza +oğlu gibi yönetimin arkasını toplamaya çalışmaz. gerçi okan için çok sert çok sinirli bir adam derler sanmıyorum fakat yine de endişeleniyorum.
okan. en sevdiğin orta saha formatı olan çift 8 için deli gibi transfer iste. yapılmazsa medya önünde bunu bildir. "hocam şu olmadı da elimizde şöyle bi oyuncu var" cümlelerine sakın eyvallah deme. dik dur. gerisi kolay zaten.