90.
en favori bineği fenerbahce olan t.d kişisi.
91.
Aralıksız feneri hoplatan ve bundan aşırı zevk alan adam gibi adam. Seviyoruz lan seni.
92.
Doğuştan Galatasaraylı olan bir teknik direktördür.fenerbahçe görünce biniyor üstüne,vuruyor kırbacı,vuruyor kırbacı.
93.
Galatasaray da 97-98-99-00 yıllarında 4 şampiyonluk ve uefa kupası kazanmış orta saha futbolcusu. Teknik direktörlük kariyerine 1 de Türkiye Kupası sığdırmış. Futbolu biliyor belkide gelecekte galatasarayın başına geçip başarılarına devam edecektir.
94.
Adam türkiye'nin dört bir yanında fenere koyuyor be net.
95.
Akhisarspordan şutlanmış. Evet.
96.
Fenere her sene çakmaya doyamıyor aslan galatasaraylı.
97.
Son renkli bükücü...
Ahaha helal hoca sana.
99.
Fetö fenerbahe'yi 3 Temmuz'da bitiremedi şimdi bu eski fetöcü Okan buruk ile fişini çekmeye çalışıyor.
100.
Gitiği tüm anadolu kuluplerinde başarılı olan büyük hoca.
112.
Gittiği bitik takımlarda etkisini hemen gösteren iyi hoca, eski topçu. Daha geçen sene iki devi kupada eleyip aldı kupayı.
Bir gün Beşiktaş ı da çalıştıracak kadar geliştirir kendini umarız.
113.
bir kaç yıla büyük takımların birinde teknik direktörlük görevini üstlenip başarısız olacağını düşündüğüm teknik direktör.
115.
sergen'in fiyatını düşürme ve hırslandırma taktiği olarak kullanılıyor kendisi.
116.
Kendini bir dönem yani çocukken oynadığım sporcu kartlarında görmüşlüğüm olan futbolcu. Kariyeri hakkında bir bilgim yok.
(bkz: ütülmek ).
117.
bugün galatasaray'lılar olarak kendisinden son bir şarkı çalmasını istiyoruz.
haydi okan hocam. uefa kupası finalinde, popescu'nun penaltısından sonra ayakkabısız çimlerde koştuğun o gecenin hatırına çal bir şarkı.
118.
Haydi okan sen isini bilirsin.
119.
yaptı show'unu aslan parçası.
hemde ''var''a rağmen. helal olsun uefa kupası aslanı.
120.
"Galatasaraya karsi 5 kisi çikarir" de siktir lo adam bizim elimizden türkiye kupasini aldi geçen sene.
121.
geçen sene akhisarin başında fenerden puan alarak bir nevi şampiyon olmamiza katkıda bulundu
bu senede akbilden 2 puan çaldı..
bizim deli oğlan yargı degitmaya devam ediyor helal..
123.
Dakika 10 takımı Galatasaray’a 1-0 yenik. Şaşırdık mı? Güldürmeyin adamı. Türkiye’de bazı şeyler hiç değişmeyecek. Evet.
124.
beşiktaş'tan 7 yerken yatmayan ama cimbom gol atınca yatan adam.
şikeciler herkesi kendileri gibi sanıyorsa demek ki.