Norveç Savunma Bakanlığı, gelecek yıldan itibaren ilk kez yabancı askerlerin Norveç'te konuşlanmasına izin verildiğini açıkladı. Buna dayalı olarak ABD Deniz Kuvvetleri'ne bağlı 330 piyade, ikinci Dünya Savaşı'ndan bu yana ilk kez Norveç'te konuşlanmaya hazırlanıyor.
Neden bu kadar güvenilir ve ferah ülke olduğunu merak etmiyor değilim. Bu konu hakkında bilimsel-sosyolojik yazılan yazılar varsa mesaj kutuma +1 eklemelerini rica edeceğim.
Vay efendim neymiş kızları güzelmişte, maaşlar uçukmuşta, doğası mükemmelmişte, insan insan olduğunu hatırlıyormuşmuşta. Yahu daha balıkçılarının elleri çatladıktan sonra ne önemi var? Bize yetişmeleri için çok çalışmaları gerekiyor.
Küçükken bir belgeselini izlemiştim daha doğrusu tanıtım. Babama buraya gidelim demiştim kar ve soğuğu çok seviyordum. Ancak piyango tutturursan gidebilirsin demişti. Aradan kaç yıl geçti her norveç yazısı gördüğümde aklıma babamla bu sohbetimiz gelir.