hor kullanmamak gerekiyor. nasıl laptopunuzu ordan oraya fırlatmıyorsanız, bunu da öyle fırlatmıyorsunuz. düzgün, hafif ve narin davranmak gerekiyor.
internetten indirebileceğiniz tüm ngage oyunları da buna uyumlu. an itibariyle hafızada tavla oyunu, tetris, sim city, colin mcrae rally, 1942, orcs and elves, fifa 2007, prince of persia, medieval combat, fatal fury ve scarface mevcut; 2-3 aydır da tuvalette .çarken aldığım keyfi parayla ölçemem.
memory card'sız veriyorlar ama 40-50 milyona bi ya da bi kaç gb kart ekleyebiliyorsunuz. bilmiyorum önceki nokia'larda varmıydı ama radyo dinleme aparatı olağanüstü, 20 kanalı kaydedip kulaklığın düğmesine basarak kanal değiştirebildiğinizden tüm gezintiler zevkli geçiyor.
ve tabiki en can alıcı noktası da ajandası. iş hayatınızın olmazsa olmazı, ayrıca outlook ile uyumlu, bluetooth'u açıyorsunuz bilgisayarınızdaki tüm yapacağınız edeceğinizi haşırt diye telefona geçiriyor.
kamerası da bambaşka bir olay. hem 3.2 mp, hem de carl zeiss lens. video kayıdı da çok uygun, hatta video kayıtlarına editing opsiyonları bile mevcut.
fiyatı da şu sıralar 550-600 civarında, o fiyata en uygun cep telefonudur.
fiyatı bin ytl iken,* vermem abi o parayı cep telefonuna diyenlerin,şimdilerde yarı fiyatına alabilecekleri,özellikleri nedeniyle folloş olmayı haketmeyen ancak folloşun önde gideni olmaktan kurtulamamış nokia nın "en" serisindeki "n" baba cep telefonu.
(#2471103)
dışarıya çok iyi ses veren -diğer telefonlara göre- bir telefona göre çok iyi bir kameraya sahip olan, alırken şu ara yanında 2 gb lik sd kart veren süper bir telefon illa sorun bulcagım diye kasarsanızda mesaj yazmak dert biraz.
nedenini anlayamadigim bir sekilde nokia'nin durup dururken sony-ericsson'un k700 modelini taklit ederek kendini zirveden indirmesine sebebiyet veren tasarim.
(bkz: oldu mu be abi)