otomatik tuş kilidinin olmaması ya da tuşlarının zor basması bir yana dursun, en kötü yanı sanırım kızıl ötesi özelliğinin olmaması. bluetoothun yanında kızıl ötesinin tabii ki lafı yapılmaz ama, insan o kadar parayı verdikten sonra doğal olarak böyle ufak tefek şeyleri arıyor.
güzel telefon olmasına rağmen, tuşlarında sorun yaşanmkata ve genelde bir yıl kullanım süresinin ardından çeşitli arızalar vermekte..
edit; bu sözlerin ardından 8 tuşu hiç basmaz oldu(pin kodunu değiştireyim bari)