nokia 6300

entry85 galeri6
    35.
  1. sağlam telefondur, dağa daşa torpağa vurun bana mısın demez. herkeste olduğu için; internette bulacağınız binlerce oyunu, temayı indirin kullanın. fotoğraf neyin çekin güzel ekranında bakın. müzik çalarıyla bangır bangır müzik dinleyin. sonra da her gece yatmadan önce mutlaka şarja takın. çünkü normal kullanımla bir günde biter şarjı. (masaya koyup şöyle uzaktan uzaktan bakarsanız iki gün gidebilir, denemedim)
    1 ...
  2. 34.
  3. ekranı beş para etmeyen telefon. ama sağlamlık açısından güzel telefondur.
    0 ...
  4. 33.
  5. nokia'nın en başarılı modelidir.
    0 ...
  6. 32.
  7. 3G falan anlamam ben diyorsanız, şöyle bi telefonum olsun, kamerası iyi çeksin, hafıza kartı geniş olsun, kullanımı kolay ve şık olsun, şarjı gitsin ama çok da param gitmesin, alınız bu telefonu efendim. Zira orta düzey bir kullanıcı için fazlasıyla tatmin edici özelliklere sahip, on yıl sonra ilk kez bir telefonu dikkatli kullanıyorum.
    1 ...
  8. 31.
  9. nokia software updater ile son yazılımı olan 7.30 yüklendiğinde pilin kullanma süresi bir miktar daha uzayan, müzik çaların ses netliği belirgin şekilde değişen, kameranın daha iyi zoom yaptığı, radyonun daha iyi çektiği ve otomatik aramada istasyonları daha kolay bulduğu, bazı java programlarını kurarken verdiği hatanın giderilmiş olduğu bir cihaz haline gelen nokia üretimi telefon.
    2 ...
  10. 30.
  11. şarjı, normal kullanımla bir gün giden telefon.
    kendim ve çevremdeki 6300 kullanan arkadaşlarımdan yola çıkarak söyleyebilirim ki, bu telefonun ekranı bir şekilde bozulacaktır. benim gibi, aptal adamların çalıştığı teknik servise götürürseniz de ekran değişiminden sonra telefonunuza format atılacaktır. * * * tüm bilgileriniz, -yedeklemediyseniz eğer- gidecektir yani.*ayrıca, formattan sonra hafıza kartınızı tekrar taktığınızda, sizden şifre isteyecektir ve bu şifreyi kırmak mümkün değildir. * kartı, symbian işletim sistemi olan herhangi bir telefona taktıktan sonra biçimlendirebilirsin ve tabi ki karttaki tüm verileri de kaybedeceksiniz. * * * *
    1 ...
  12. 29.
  13. 28.
  14. ismi ve özellikleri öğrenildiğin fiyatının şok etkisi yarattığı bir telefondur. birçok insancığın telefonu edinmek için kuyruğa girmesinin ardından nokia'nın yamuk yapıp pil hatası haberinin yayılması üzerine satışlardan dolayı toplatmaya cesaret edemediği de dedikodular arasındadır.*
    1 ...
  15. 27.
  16. her 10 kişiden 9 unda görülen küçük bi hesapla insanların 100de 90nı bu telefonumu kullanıyor yahu demeye sebebiyet veren telefon.
    2 ...
  17. 26.
  18. Son zamanlarda çoğu kişide gördüğüm, bir tanesini de kullanma fırsatına eriştiğim, hoş bir telefon modeli.
    2 ...
  19. 25.
  20. yaklaşık bir yıldır kullandığım ve daha uzun yıllar kullanmayı umut ettiğim telefondur.
    2 ...
  21. 24.
  22. yakın mesafeden(1 metre) duvara fırlatıldığında arka kapakla hafıza kartının çıkması ve birkaç çizik dışında hasara uğramayan telefon. deneyimle sabittir.
    2 ...
  23. 23.
  24. telefon görüşmesi sırasında süreyi göstermeyen cep telefonu .
    2 ...
  25. 22.
  26. sevgiliye vakti zamanında "belki bundan sonra iletişimimiz daha sağlıklı olur" denilerek hediye edilmiş cep telefonu. ayrıldıktan sonra her eline aldığında beni hatırladığını düşündüren cinsten.
    0 ...
  27. 21.
  28. heşey bir yana kullanışlı lüks düşkünü olmayanların rahatlıkla kullanabileceği sade kendini bilen bir cep telefonu.
    0 ...
  29. 20.
  30. bir adedinin sahibi bulunduğum, gerek sadeliği gerek çok yönlü oluşuyla takdirimi kazanmış nikua telefonu. süslü püslü değildir, ufak tefek güzel birşeydir. kamerası da vardır, her boku da yapar efendim. benim gibi telefona yapışık gezen, sözlükte entry sokakta mesaj yazanlar için gayet kullanışlıdır. ama şarjı çok çabuk biter. fazla kullanmazsanız bir ay gider mesela; ama sürekli mesajlaştığınızı düşünelim 3 saatte bitiyor.

    telefona bok atmak da istemiyorum. bataryanın ne olduğunu anlamadım ben hala. belki bendendir.

    (bkz: nokia ya nikua demek)
    0 ...
  31. 19.
  32. abimin kredi kartının son limitini harcadığı sonrada bianda 600 ytl'den 500 ytl'ye düşüp abime kalp krizi geçirtecek özelliğe sahip bir nokia modeli.
    0 ...
  33. 18.
  34. nokia nihayet adam gibi, kullanışlı, şık, fonksiyonel,uygun fiyatlı güzül bir telefon yapabilmiş dedirten telefondur. zaten telefonun çok fazla sayıda satması da bu düşüncemi desteklemiştir. hele hele yeni çıkan siyah modeli görünüş açısından da enfestir. fiyat - performans açısından seçilmesi en makul telefondur şuan.
    0 ...
  35. 17.
  36. fiyat performans oranı en iyi telefondur.
    0 ...
  37. 16.
  38. nokia nın 3310 dan sonra ençok tutulan telefonudur kanımca. flashının olmaması ise en büyük dezavantajıdır.
    0 ...
  39. 15.
  40. gayet şık görünümlü ve bir o kadar da sağlam telefon modelidir. ayrıca mp3 player veya dijital fotograf makinesi olarak kullanılmaya çalışılmazsa şarjı temizinden 3 gün gitmektedir. en önemli özelliği ise gerçekten çok sağlam kasası olması. defalarca salto attırmama rağmen hiçbir sıkıntı vermedi. öküz gibi sağlamdır. ama diğer telefonların çektiği yerlerde çekmediğine şahit olmuşluğum vardır*. bir de gece çekilen fotolarda kalite baya kötü****.
    1 ...
  41. 14.
  42. yeni nesil 3310. herkesin elinde. o yüzden itici olmaya yüz tutmuştur. her nekadar kibar ve şık bir telefon olsa da.
    1 ...
  43. 13.
  44. şarjı çok az dayanan fakat şık görünümlü, kendi grubu içindeki modellere kıyasla kaliteli bir objektife sahip ve kulanımı kolay olan telefondur.
    2 ...
  45. 12.
  46. (bkz: nokia 6260) ile aynı pile sahip olduğundan, uzun gitmeyen bir pile sahip diyebiliriz. şeklen hoş bir telefon. ucuzu pek araştırılmadan normal bir cadde esnafı telefoncudan 360 yetale karşılığında alınabiliyor.
    0 ...
  47. 11.
  48. alınmaması gereken nokia modelidir. çekmiyor çünkü. diğer telefonlar canavar gibi çeker ama bu çekmez. nedenide yoktur maalesef.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük