200 sx modelinin insani nirvanaya ulastirabildigi ama onun disinda dise dokunur pek bir model maalesef yapamadigi icin ya da ithalatci firma turkiyeye getirmedigi icin sevdalilari maalesef diger capon markalarina transfer olmustur.
note modeli resmen renonun malı olduğunu haykırır.
laurel altima modeli ise gelmiş geçmiş en büyük endüstri hırsızlıklarının birinin konusudur. bmw den çalınmış bmw ye epey zarar ettirmiştir.
ilk arabam idi. 1999 almera soldan dıreksıyon 1.5 motor hecbek. (asya adı pulsar) . plakayı aydınlatan ampulun , tamponu tutan plastık tıpanın bıle uzerınde bıle bu markayı gormek orjınallıgin ne demek oldugunu hatırlatırdı. bu markalar yıllar gecsede sasırtır sızı
micra'si cok kullanissiz ve sacma ve gereksiz olan...
micra yerine azcik daha dusuk model, ici daha genis ve tipi daha karizmatik olan jazz alinir, honda her daim kafa rahatligidir.
kadin suruculerin micra inadina bir dur demeli!
1932 de yoshisuke aikawa tarafından üretilen japon araba markasına verilen isim.
nissan, nippon sangyo nun kısaltılmışıdır.
ve japon endüstrisi anlamına gelir.
Bir nevi Japonların Mercedesidir.Arazi araçlarıyla olsun, yarış arabalarıyla olsun ,aile arabalarıyla olsun her sınıftan insana hitap edebilecek bir marka.özellikle arzai araçları ve yarış arabaları çok tanınır.
Afganistan'ın orta yerinde, her tarafta Toyota arazi araçlarının cirit attığı bir ortamda, kullandığımız Nissan Terrano cipin motoru conta yakınca, "yahu her yerde uzakdoğu araçlar var, bunun yedek parçası da hemen bulunur" şeklindeki ümit dolu konuşmamdan hemen sonra, aslında uzakdoğu'da değil, ispanya'da üretildiğini ve bölgede neredeyse hiç bulunmadığını çok acı bir şekilde öğrendiğim otomobil markasıdır. Yedek parçası olmayacak yerlerde bulunmaz, ama severim ben yine de emektar terrano'yu...