seveni ve sevmiyeni cok olan aractir. kimileri cok fazla begenirken, kimileri tasarimcisina polis copu sokmak istiyor. dizelini falan bilmiyorum ama 190 hp lik motoru olan bir versyonu gayet dikkat cekiyor. yol tutusuda iyiyse kotu bir araba olmiyabilir kanimca.
trafikte her gördüğümde tasarımcısına tonlarla küfür yağdırdığım bir yer ucubesi, teneke yığınıdır.
çabuk sönecek bir balondur. buna para verip alanlar da var, yok yok bu insan milletinde harbiden akıl yok.
benim gibi bi öğrenci adamın, öğrencilik hayatı boyunca en fazla 3 kere kullanacağı arabadır. geçenlerde dayımın işleri dolayısıyla okuduğum şehre gelmesinden dolayıbiraz kullanma fırsatım oldu. dolaştık falan işte hani kaç kere kullanacağım sanki bu arabayı bir daha der gibisinden.
açıkçası araba kullanmayı doğan slx te öğrenmiş ve memur peder beyin arabası olan scoda fabia dan ilerisini kullanmamış bir insan olarak beni fena etkiledi bu araba. yalnız tavsiyem bu arabayı almayın. cam açma düğmelerinden sadece birinde ışık var, koltukları rahat değil çok çabuk terletiyor adamı ayrıca, farlar slip dondan fırlamış zenci pipisi gibi duruyor ve alışmak baya zaman alıyor, el frenini dibine kadar çekmedikçe araba bana mısın demiyor, kornasına basabilmek için kas yapmak gerekiyor, manuel olmasından kaynaklı devir sıkıntıları var arabanın vs vs
amaaa son olarak söyleyeceğim bi şey var ki beni arabadan asıl soğutan şeydir; vitesi doğan slx vitesi kadar sert. geçişlerde takır tukur vurmak zorunda kalıyorsun vitesi. çok sıkıntılı.
sonuç olarak yine de böyle bir arabayı kullanabilmek güzeldi.
10.10.2012 tarihi ile 1.5 dci sportpack modeline sahip olduğum, içine ilk defa binen kişilerin elini, ayağını nereye koyacağını şaşırdığı, potansiyel artırıcı güzel birşey..
benzinli modellerinden uzak durulması gereken nissanın küçük suv diye tanımlayabileceğimiz aracı.2 yıldır kullanıyorum ve benzin tüketimi dışında bir sorunu yok. benim gibi okul veya işe gitmek için tek kişi kullanılacaksa tercih edilmeli diye düşünüyorum, bagaj ve arka koltukları bir aile için kesinlikle uygun büyüklükte değil. ayrıca kendi benzerleri arasında en ucuzu.
tasarımına hayran kaldığım araba şeysi. sahip olmadan öldürme yarebbim. 2 kişi bir juke a girmeyi düşünüyoruz. haftanın tek günleri birimiz, çift günleri birimiz bincez. tabi ki tek günler ben. *
eski kasası ile yeni kasası arasında ciddi fark olan otomobil. ayrıca küçük aileler ya da yalnız yaşayanlar için ideal bir araba, dizel versiyonu şehir içinde 4.2 den yukarı zor çıkıyor.