gayet başarılı olan milli eğitim bakanımız. uykusuz gibi ezik bir derginin zaten böyle başarılı kişilere çemkirmesi doğaldır. malum emir yeri kk sonucunda. ne beklenebilir ki?
ayrıca 12 yaşındaki çocuklar küfrediyormuş kendisine... vah vah vah.
lan ben 13 yıl önce de sınav sistemlerine küfrediyordum muhtemelen 20 yıl öncekilere girenler varsa onlarda küfrediyordur. ee bumu kanıt durumunun ciddiyetini gösterecek olan? sanki 13 sene evvel herşey müthişti böyle çocuklar istedikleri bölüme sınavsız giriyorduda nimet çubukçu bozdu bunu değilmi? ah şu muhalifler... bu kadar ezik olmayın breh!
Muş ta yaptığı açıklamada, kız ve erkek çocuklarının ayrı okuyabileceğini söyleyip, şok eden hatta bu sozlerle de yetinmeyip cumhuriyet döneminde de benzer uygulamaların olmasını buna gerekçe gösterip daha da sinir eden kadın.
Ama Okçabol da sağolsun iyi bir açıklama yapıp yerinde olan cevabı vermiştir.
gördüğüm en seksi bakandır. kpss atamaları ertelenmeyecek kopya iddiaları yoktur dediğinde gözümde daha da seksi bir hal almıştır. bundan öncesinde de sözleşmeli öğretmenlik seçmeyebilirdiniz dediğinde, birden içimde bir kıpırtılar hissetmiştim kendisine karşı, inanılmaz seksi bakandır.
her türlü bakanı gördük ama bu kadarı da şaka olsa gerek dedirten eğitim bakanı.
evet sadece bakıyor ve saçmalıyor, başka bir şey yapmıyor.
eğitim konusunda zerre bilgisi yokken o mevkiye getirilmesi zaten bu ülkeden soğutan nedenlerin başında.
çıkmış demeç veriyor hatun, neymiş? 'gölge etmeyin öğretmen atamalarını bir an önce yapalım, çalışan öğrenciler mağdur olmasın. '
be hey nimet, be hey düşüncesine kurban olduğum. bir de avukat olacaksın, hukukçusun. eğer şaibeli durum varsa - ki yapılan araştırmalara göre var- olayın yargıya intikal etmesi, oradan çıkan kararın beklenmesi gerekmez mi?
kim kopya çekmiş, kim çekmemiş biliyor musun da bir an evvel atamalar yapılsın istiyorsun.
buradaki amaç zaten çalışan öğrencilerin hakkının yenmemesi ve sağlıklı bir atamanın gerçekleşmesidir tamam mı pek sevgili bakanım.
eğitim çalışmaktan hukuk bilgilerinizi unuttunuz galiba, açın bakın da biraz cehaletinizi gözümüzün içine sokmayın!
Milli eğtimin her kelimesinden, her hecesinden ve her harfindan uzak bakan. Hakkını yememek lazım, hoş bakıyor. Sadece bakıyor. Bakmakla yetse. Kendini Michelangelo sanıyor sanırım. öye bakarak bir musa heykeli yapmayı düşünüyor ama olmuyor. allah aşkın bu liyakatsızlıkla nasıl yürüyecek eğitim gibi önemli bir müessese.
Kpss, sbs, lys hepsini ağızlarına yüzlerine bulaştırdılar. soruları verdiler. cemaat mantığı içinde sorunları halletmeye çalıştılar. ama yeter artık. ben bir eğitimci olarak sizden utanıyorum. sizin yüzünüzden yetişecek nesilden utanıyorum. tüm ümitlerimi kaybediyorum. bu büyüyecek pırıl pırıl çocuklara üzülüyorum. sırf bu yüzden dnyaya çocuk getirmek istemiyorum. çünkü ümitsizim. beni siz ümitsizleştirdiniz. utanın. ve çekin elinizi artık yakamızdan. bir şeyler yapın. lütfen bir şeyler yapın. ya da o koltuklarınızı terkedin. insanlar, nesilleri kaybediyoruz.
eğitimden, sınavdan zerre kadar anlamayan eğitim bakanı.
KPSS branş sıralamasının ne olduğunu bilmeden canlı yayında panele katılmıştı.
o sırada sorulan branş sıralaması neden ilan edilmiyor? sorusunun mahiyetini bir türlü anlayamadı.
Garip durumlar oluştu, anlamsız yanıtlar verdi.
ev hanımı olarak kalması daha uygun gibi sanki...
ana sınıfı öğretmenliği yapacak kapasiteye sahip değilken milli eğitime bakan olmuş itici kadındır.
edit; şu entryden ana sınıfı öğretmenlerini küçümsüyor sonucuna ulaşabilen arkadaşlara gerçekten çok zekisiniz demeyeceğim onlar öyle zannediyorlar zaten.
sanırım atanan, atanamayan, atama bekleyen, sözleşmeli, ücretli, son sınıf eğitim ve teknik eğitim fakültesi öğretmen adaylarının 7 gün 24 saat kulaklarını çınlattığı şahıs.
olsa da olur olmasa da olur dediğim eski aileden sorumlu bakan yeni milli eğitim bakanı. kendisi avukattır. hadi aileden sorumlu bakan olabilir onu anladımda milli eğitim bakanlığına hangi akıl ve mantıkla atandığına zerre kadar anlam bulamıyorum.
kız ve erkek öğrencilerinin ayrı okutulabileceğini söyledikten sonra, üstüne üstlük türkan saylan da bunu desteklemişti demesi delirtti adamı. rte bıyıkları uzamış gibi gibi.
Bütçe komisyonunda sözleşmeli öğretmenlerin kadroya alınmasıyla ilgili daha önceden söz verip ben sadece bilgi verdim söz vermedim diyebilen zatı muhteremiye. Hadi sen söz vermedin hüseyin çelik ne verdi diyesi geliyor insanın.
okuduğum haberler dolayısıyla istiklal marşı ve andımızı zorunlu olmaktan çıkarmıştır. zorunlu eğitimi de 13 yıla çıkartmıştır. istiklal marşı'na mı göz diktin allah'sız karı !