Din üzerinden menfaat sağlamak ne kötü. Kimi para kazanıyor kimi güç kimi şöhret. kimisi siyaset malzemesi yapıyor. E bu şekilde amaç yerine araç olmuyor mu?
Hz muhammed (s.a.s) nin yaşadığı mütevazi hayatı ağlayarak anlatırken cukkaya indirdiği yeşilleri düşünen iki yüzlü riyakar kişi, dinleyip, izleyip prim vermeyin bu din tüccarlarına.
Sezonu açmıştır. Bedava anlatsa oturur sabaha kadar dilerim. Ama karşılığında para alıp dini bilgi verdiği için ben şahsi olarak hocadan saymıyorum. Hayırlı satışlar ne diyelim.
kazandığı paradan dolayı eleştirilen hoca. kanal o parayı veriyorsa adam ne yapsın. burada önemli olan adam doğrularımı anlatıyor yanlışlarımı anlatıyordur. ayrıca o parasının ne kadarıyla yardım yaptığınıda bilmiyoruz. dolayısıyla eleştirmek manasız.