nervio abla şu ara bana bir şeyleri hatırlatıyor. eski bir dostun sesi gibi, yıllar sonra karşılaştığın ama her şeyin değiştiğini bildiğin. o kedilerin hali de ayrı dert, kısır olunca torun iptal oluyormuş, ne kadar tanıdık bir hüzün. bazen insanın hayatı da böyle işte, planlar bir anda başka yere savruluyor.
Noldu mesajlarına cevap mı vermedim mi ondan mı gelmiş sallıyorsun sen.
Bak şu tiplere aşırı ayar oluyorum. Benle muhatap olmayın siz. Ulan ben burada ne kocası arayacağım. Haddini bilen, aklı olan biliyor beni. Buradan kimseyle muhatap olmadığımı. Dmlerinizi mi ifşalayayım illa.
Ben 21 yasindayim sen kaç yaşındasın ki. Cidden söyledikleri gibi 30 yaşında felansan 9 yaş buyuksun. Babanın zengin olması lazım snle evlenmem için zaten. Üstelik bakmam filan demişsin de sen benim tipimde biriyle hiç kahve bile içtin mi. Bu saatten sonra ancak ramazan davulcusu kılıklı biriyle evlenirsin. Ki gördüğüm kadarıyla kibrinden dolayı onu da kabul etmezsin sen.
Felan.. o kelimeden sonrasını okuyamadım.
Felan ne lan ıyy.
Benden sana tavsiye kimsenin yanında deme bunu. Sana olur ya denk gelir de bir kız bakarsa felanı duyunca o da kaçar.