nfs 2 ile başlayan macera muhtelif seriler oynanarak devam etmiş ve zevk alınmış olsada geçen 10-15 senelik zaman zarfında yapay zekası gıdım ilerlememiş ve işkenceye dönüşmüş oyun serilerinin ortak adıdır.
need for speed carbon adlı oyundan sonra modifications neredeyse tamamen kalktı ve oyun benim için anlamsız bir hale geldi. 5 dakikalık yarış için 20 dakika araba modlayan bebelerdik.
inanılmaz bir trailer ile piyasaya giriş yapmış oyun.
2015 versiyonu sonunda diğer tüm oyunlardan sonra underground ve most wanted havasını tek bir oyunda bize verecek.
Need for speed 2se oyunuydu. Bundan 10 yıl önceydi. Bütün internet kafelerde vardı bu oyun. Kuzenimle evde tek bilgisayardan 2 kişi oynardık. Kırmızı Ferrari vardı. Siyah mc laren. En hızlı araba mc laren di sonra Ferrari. O kadar güzeldi ki haritaları. Sonra şifre girip Dinozorla falan yarışabiliyorduk. Çok güzeldi yani.