tarafımdan hem gsnın tekrar teklıf etmesı hem necatı nın bu teklıfı kabul etmesı doğru değıldı ama geldı ve sıftahını golle yaptı akabınde de 4 yıl sonra formasını öptü.
hoş gelmiş aslandır. ilk maçında golünü de atmıştır. helal olsun denmelidir. kendisini istemeyenlere, transferini hatalı görenlere bacak arası atmıştır bu gün.
cimbomumuza hoş gelmiş, eli de boş gelmemiş oyuncudur. yalnız, transferinin gerçekleşmesi için bonservisinin bir kısmını kendi ödeyen bir aslan parçasının, senelik dört, beş milyon avro alıp emeklilik ikramiyesini çıkarmak isteyen çakallarla kıyaslanıp sonra da "ala ala bunu mu aldılar" denmesi oldukça takdire şayandır. biz bu hızla katarı da geçeriz.
tamam geldi golünüde attı, saygımız sonsuz fakat bu kadar yeter acilen jübilesini yapmamız gerekir, yoksa başımıza kaldığı kesindir.
(bkz: ayhan akman)
(bkz: hakan şükür)
(bkz: bla bla bla)
gs taraftarının ikiyüzlülüğünü gözler önüne sermi$, pehlivan. real sociedad ikinci ligteyken bu adama pehlivan lakabını takmı$lardır. i$te türkiye liginin kalitesi.
galatasaraya ilk geldiği ve ikinci kez geldiği ve ilk çıktığı maçlar tesadüfen gaziantep maçları olmuştur. her ikisinde de golünü atarak taraftara hoşbulduk demiştir.
sırf galatasaray a geri geldi diye milli takıma tekrar çağrılabilecek futbolcu. bu yüzden milli takım heyetini eşeklerin tepmesi gerekir daha önce neredeydiniz diye.
necati ateş eski galatasaraylı ve yeni galatasaralı futbulcu. çok gereksiz bir transfer bence. ben başarılı olacağına inanmıyorum. bir sürü futbolcu arasından necati ateş mi alınır diye soruyorum.
ülke futbolunun golcü sıkıntısı yaşadığı dönemde sıkı sarılmamız gereken santrafordur. ayrıca eskisi gibi önüne gelen yerden şut çekmemesi ve efektif bir golcü haline gelmiş bulunması olgunluğun verdiği bişey olsa gerektir.
kaliteli iyi bir forvet galatasaray'da ki istatisliklerine bakıldığında da anlaşılan bir durum zamanında niçin galatasaray'dan gönderilmiştir anlamak mümkün değil.
Kendisi türkiye liginin en tanıdık futbolcusudur gözümde adanaspor'Dan sonra gittiği her takımda belirli bir dönem yıldız olmuştur, sadece galatasaray'daki jeneriklik golleri bile yurtdışındaki taraftarların ağzının suyunu akıtmaya yeter, gel gelelim süreklilik 0 hocam, yapacak bir şey yok, kısa dönemde en tatlı golcu olduğu için galatasaray'da, alışma problemi yooook, form problemi yok, paket golcu resmen.