Bugün doğum kutlu olan yazardır. Doğum günü kutlu olsun yazarı. Şaka bi yana dün benim doğum günümken bir tane nickaltı girilmedi. Sevmiyosanız açık açık söyleyin lan.
Doğum günün kutlu olmasın yazarı.
Bize ne senin doğum gününden. Oldu olacak regl günlerini de yaz onu da kutlasınlar. Sözlüğün boku çıktı arkadaş.
Egosunu çıkartmayın şunun.
(bkz: bırakın burnu sürtsün biraz)
bu kızla en ufak bir mesajlaşmam yok, öyle bir niyetim asla yok.
kız boy boy fotoğraflarını koyuyor olabilir, dalga geçilmesine rağmen aklınca özgüven ortaya koyduğunu düşünüyor ya da kendisine başka kapılar açıyor da olabilir. bunlardan o sorumludur; ben uzman, ben bilirkişi değilim fakat ciddi sıkıntılara delalet de olabilir bu tutumu.
lakin herkes kendi davranışından sorumludur beyler.
bi insanın fiziksel özellikleriyle dalga geçmek gerçekten yakışık alan bir şey değil. "ama o da şöyle yapıyor yeeaa" demek de artık bi zahmet ilkokulda kalsın.
Nickinin anlamını hala,halen,halihazırda,haliyle merak ettiğim yazar kişisidir. O değil de,milletin alıp veremediği nedir lan bu kızla?
(Edit:entrylerini biraz okudum da pek kötü bir yanı yok gibi. Tabi kendi burnuyla dalga geçmeyi marifet zannetmese daha iyi olur.
sözlüğün mahidevranı evlenilecek kızdır.
seksin de
yemeğin de
aşkın da
ne kaldı başka neyse işte
hayatın da hakkını verebilecek engin tecrübe ve gerekli bilgiye sahip bir afeti devrandır.
Boyunu geç, pişmemişki onlar!
Bi 10 dakkası daha varmış erken çıkarmışsın fırından.
Ayrıyeten, üzerine sürdüğün yumurtaya azıcık süt ekle, daha güzel kızarır.
Aynı boyda beceremiyorsan bebeyim, yufka açar gibi yarım santim kalınlığında aç hamuru, yuvarlak bi kalıpla kes, öyle katla ikiye. Bi de birleşen ucları çatalla bastırırsan daha şekilli olur canım.
Oglum kimseye begendirmeye ugrasmiyom bana ne diyonuz kendim yiyecem bunlari kendime gore yamuk yumuk yaparim mk. Tarif bekleyen yazarlara yarari olur diye se ettiydim.