Zilliymis yazari. O degilde, konya zirvesine katilacak arkadaslar lutfen bi ses etsin. Ortam cok seviyesiz uff gelmem ben .s.s diyen adamlarda cikar illaki, ama alt tarafi cay icecez. Cay yani. Seviyeyi dusurmez.
Tarzim bu gensler. Fotograflari oyle yuklemeyi seviyorum. Kanki apoyla beni yad edin. Eski gunleri hatirlayin. Gerci 1 gun gorustuk. Eheh *
Tanim: tehdit edilmis yazardir.
Aramızda kalsın ama özlediğim birisi. 2015-2016 eğitim öğretim yılı için çok ciddi planlarım var. Bu yıl bizim yılımız olacak, güçlü hızlı ve öfkeli olarak geri dönüyorum.
halı sahada kısa boylu olduğu için forvette oynayamayan defansta da bir halta yaramayan gönül koymasın diye ortada oynattığımız göbekli abimiz. teknik olarak iyidir ama fazla kiloları yüzünden tercih edilmez. adam yokluğunda maça çağrılır.
Oha lan yeni gordum yazilan entryi. Mavi tirevır diyorum bende niye bu agzini sifatini belasini s.ktigim yazmiyor.. demek ki buraya havlamis.. eheh. Elalemin isi gucu hava.
Tanim, gagoz icen yazar. Sisesini sana hediye etcem soz.
nickaltının uzunluğundan ve foto atmasından dolayı oluşan önyargımı kıran kız. yada abla. cesur ve açıksözlü. diğer sözlük kızlarının örnek alması gereken biri. neyse biraz daha yazarsam ilan-ı aşk gibi bişey olacak yanlış anlaşılma istemiyorum * iyi yazmalar diliyorum kendisine.
edit: 2 dakikada -2 aldığıma göre de birilerine fena koymuş yazar.
kek ve borek ikram edecegini soyleyip 'ulan sozlukte kaldi mi bu insanlardan' derken bir kiymali istedik. bugunde midem yuzunden tufaya dustum. benim derdim senle degil borekle sevgili yazar.
edit: sende mi brutus
sonuc: yine husraaaan her daim
(#28937578) girdiği sikimsonik entry ile, erkeklere taş atan yazarımsı. kişi nasılsa karşısına da öyle birisi çıkarmış demeden edemeyeceğim. kişi kendinden bilir işi.