hakkımızdaki entry' lere bakıyorum da, başlıca amacı bize bok atmak olduğunu düşündüğüm oluşum. hayır biri de şöyle bir entry girilmiş. ne kadar değerli bir bilgi allah' ım.
başlık: uludağ sözlük
entry: en iyi uludağ gazoz olandır. ( nokta )
icinde bulundugum sozluk..*****
onceleri cok ho$uma giderdi, degi$ikti icindeki konular. kucuk istisnalar di$inda da ek$iyle ayni $eyleri okumuyordum.
sonra ne olduysa database uctu, benim de 3 aydir kastigim 1000 e yakin entry de uctu. sogudum, bir daha da ali$amadim.
ayrica dondukten sonra secimin yakla$masiyla da, insanlarin entry nin guzelligine degil de surekli kendi du$uncelerine ters gelen entrylerini kotuledikleri bir sozluge donu$mesinden sıkıldım.
ama kaliteli yazarlara sahiplik bakimindan cok $ansli bir sozluktur. siyasi entrylerin bollugundan kurtulabilirse cok daha zevkli bir olu$um olabilcegi kanaatindeyim.
"admin bir insanlar tartışacak seviyeye ve zekaya sahip değidir."
...cümlesiyle mükemmel bir şekilde ayar verilmiş oluşumdur. tebrik ediyor ve devamını diliyorum gerçekten..
doğu illerine bilgisayar alımı kampanyasını beğenmeyen, "niye doğuymuş, niye batı değilmiş?" şeklinde bir gerekçeyle kendini haklı göstermeye çalışanlar tarafından verilmiştir bu ayar..
o kadar ilgi çekici bir sözlüktür ki, binbir cilveyle kendini siteden attıranlar yeniden üyelik alıp gelişmeleri takip ederler.. daha sonra da başka oluşumlarda "ahan da bunu yaptı bunlar!" gibilerinden karalama yaparlar. ilginç değil mi?
birkaç haftadır politikliğin dibine vurmuş, sağ-sol kavgasından akp-chp kavgasına, başörtüsü-laiklik konusundan dtp-tsk kavgasına kadar birçok konuyu derinine işlemiş sözlüktür. kavga dediysem lafın gelişi, sert tartışmalar bunlar..
siyasetin bu denli önemli bir yer tutması götümüze girebilir kavramı açısından pek hayırlı değilse de, apolitizasyon durumuna tercih edildiğinden takip edilesidir. seçimlerden sonra neler olur bekleyip göreceğiz elbet..
ensest ilişki kıvamında biyolojik salgı transferi yapıldığı mekan. ego transferi de had safhadadır ki dün yüce addedilen, ertesi gün saf değiştirme aparatı bünyelerin "aşkıııım şunu silsene" ithamlarıyla pilot olabilir.
libidoların yaş haddiyle tavan yaptığı mekandır bu yüzden.
karı kız ayağına moderatörlük görevi verilen,arkadaş ortamımız süper biz süperiz gibisinden kaliteli yazarları yazarlıklarından ettiren,esasında çoluk çocuk yuvası olduğunu kendisinin farkında olmadığı hayatımın 1 yılını boş yere almış klonumsu.
getirmeye çalıştığım demokrasi ortamına ayak uyduramamış, üstüne üstlük beni şutlamış olmasına rağmen içinde azıcıkda olsa homo sapiens bulunduran oluşumdur.
moderatorlerinin mesajlara cevap vermemek gibi kendilerini bir halt sandiklari, admin olanin "bitti, daha mesaj yollama" deme hakkini kendinde gördügü ve buna itiraz edenleri pilot yaazar yaptiklari, ilginc (yani kötü anlamda ilginc) ve en kötü klonlardan biridir, digeri icin (bkz: elma sözlük)* ,*, *
uludağ sözlük'ün ilk yılını doldurmasını da kutlayan sözlüktür.. ben kutluyorum onlar adına efenim.. kutlu, mutlu, atlı, katlı ve yatlı olsun.. nice yıllara..