moonlight sonata

entry2575 galeri106
    567.
  1. an itibariyle, msn'de yalnızca smileylerle bana şov yapan moderatördür. arkadaş koca moderatör öpücüklü falan smileyler yolluyor, hiç yakışıyor mu sana koca moderatör? görmeyeyim bir daha.

    şaka maka bu adam dün beni tavlada gene 5-0 yendi. çok ilginç bir gelişim, değişim gösterdi. yenilmez oldu resmen. zaten dün tavla oynarken, "ı will become legend" falan diye nidalar atıyordu. yenilmez oldu resmen. ancak akşamın ilerleyen saatlerinde 5-4'lük oyunla yenilmezliğine son verdim lakin yine de görmek istediğimiz performans bu değil. o andan sonra zaten hayata küstü.

    ayrıca dün gece itibariyle 146taksim1'in hayatını kurtarmış moderatördür.

    ayrıntılı bilgi için;

    (bkz: #7928209)
    2 ...
  2. 566.
  3. moderatör olabilir. yok, yok moderatördür.
    0 ...
  4. 565.
  5. sözlüğü bir arada tutan ana iskeletidir.
    2 ...
  6. 564.
  7. şaka maka bir yana . efendi bir mod'muş dedelerin yaptıgı terbiyesizligi bile arkadaşlık olarak lanse edip gönlümüzü kazandı resmen.
    8 ...
  8. 563.
  9. 562.
  10. 561.
  11. dedeleri kapatmakta zorlanan moddur efenim.
    3 ...
  12. 560.
  13. 559.
  14. 558.
  15. "akıllı olun, aklınızı alırım" demiş, sözlük yazarlarına "kendinize gelin" notunu iliştirmiştir. kızdırmayın! *
    2 ...
  16. 557.
  17. şaka maka bu geceki oyunda da 5-2'lik üstünlük sağlamış moderatördür. vay anasını ya, adam resmen benle oynaya oynaya, gözümün önünde gelişti.

    msn'de arkadaşla muhabbet ederken, söylenen bir şeyi umursamamamdan mütevellit gelen sağlam bir ayar vermiştir de aynı zamanda bu moderatör bana. aradan 5 dakika geçmemişken, benim söylediğim bir şeyi sadece kafa sallayarak onayladıktan sonra, aslında seni dinlemiyor, umursamıyordum ayarını vermiştir. 146taksim1 ile çakmalarıyla, sevinçleri gerçekten görülmeye değerdi. sanki ilkokul çağında iki insan, ayar verdikten sonra resmen bütün hüzünlerini, dertlerini ve de fenerbahçe'nin şampiyonluk yolunda sağlamlaştırdığı adımlarının verdiği sevinci hiçe sayarak, sadece ve sadece bu konuya odaklanarak yaptıkları davranışlar hiç de küçümsenecek cinsten değildi. adamlar resmen mutlu olup, hayata sıkı sıkı bağlandılar.

    ve son olarak;

    (bkz: darılmaz mıyım)
    1 ...
  18. 556.
  19. bugün oynadığımız tavlada, tanıştığımızdan beri oynadığımız oyunların hıncını almış moderatördür. evet efendim 6-1 yendi bugün beni ama mazisinde 6-0lar mı yok, 6-1ler mi yok, ne ben söyleyeyim, ne de siz sorun, o derece yani. 146taksim1 de şahitti bugünkü olaya ancak öncekilerde hep bu ikisi ortak olduklarından garip moonlight sonata hep yeniliyordu. ne zaman ki şahsi oynayama başladı, az da olsa şansı tutmaya başladı. 6-0lardan 5-2lere 5-3lere bağlamaya başladı. ama yılmadı, azmetti, çalıştı, çabaladı ve sonunda başardı. * evet kendisine buradan brava diyoruz hep birlikte. *
    2 ...
  20. 555.
  21. Moderatör olduğunu öğrenmemle, beni yazar yapmaz mı düşüncesiyle şirinlik yapma çabasına girdiğim şahsiyet.
    3 ...
  22. 554.
  23. özel mesaj kutumda tek mesajın geldigi yazar, mod, kısacası her şeyi bilen adam. e bu kadar övdükten sonra yapar herhalde benide yazar.
    0 ...
  24. 553.
  25. iyi bir insan, kötü bir nargile içici. yapma volkan diyip, kameraları arsenal-chelsea maçına çeviriyoruz. *
    6 ...
  26. 552.
  27. kendilerine, çok geçmiş olsun ve allah tekrarını yaşatmasın dileklerini iletmek istediğim moderatör yazardır.
    3 ...
  28. 551.
  29. son günlerde bensiz 146taksim1 ile beraber nargile ortamlarına akan moderatör. boğazınızda kalsın lan kapuçino ile süt.
    3 ...
  30. 550.
  31. beni öz kardeşi gibi sevmiyormuş yazıklar olsun lan. *
    4 ...
  32. 549.
  33. 548.
  34. çok çok geçmiş olsun moderatörü. umarız en kısa zamanda entrylerimi silmek için geri döner.
    1 ...
  35. 547.
  36. Güzel kalbi kaburgalarına sığmamış moderatör. Kaburgası kırılmış olsa da iyileşir, kalbine bir şey olmasın. Geçmiş olsun çook çok sevgili sonata.
    2 ...
  37. 546.
  38. 545.
  39. 544.
  40. üstada geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum, sunuldu.
    3 ...
  41. 543.
  42. beni yazar yapmış moderatör yazarı.

    abi aslında, ona da çok büyük geçmiş olsunlar diliyorum. dertte, sıkıntıda her fırsatı olunca mesaj atmıştır. hem yakın da oturuyoruz, yani bir zirve ayarlasındır dönünce. masraflar benden *. zall gelmesin yalnız, tişörtleri güzel oluyor. ezik kalırım ben.

    güzel moderatör, ona da tekrar geçmiş olsundur.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük