sempatik olmayan yapmacık bi çılgın kadın imajı yaratmaya çalışsa da iticilikten başka birşeye yaramıyor yaptıkları.ama eminim şöyle bi tanışsak,çay demlese bana severim kendisini gibi geliyor.ben çay sevmem ama demlerken böyle arkasından sarılmak için dedim.
ya sadece şarkılarıyla gündeme gelmeli ya da çıplaklığıyla. hem çıplaklık hem de güzel şarkı bir araya gelince saçma sapan bir şey olmuş. keşke wrecking ball'a düzgün bir klip çekseydi de ittirik bir şarkısının klibinde soyunsaydı daha isabetli olurdu.
internet kafelerde yasayan neslin ohoooohh lan gariya bak topun ustunde ne de seksi sarki soyluyor diyip aksam hayallerini susledigi kiz kadin kirmasi unlu.
60 kiloluk bıyıklı kezbanla çıkıp elini tutmak için takla atan sivilcelilerin beğenmediğidir. ipek gibi kızdır. boncuk mavi gözlerine gurban olduğumdur.
bacakları ve sesi çok hoş olan, ama onun dışı boş olan hanım abla.
bunun bide isminin hikayesi falan var, güleryüzlü olduğu için smiley kelimesinden esinlenerek ismini miley yapmışlar falan...
ayrıca kendisinin ikinci mahlası hannah montana' dır.
yedi ceddiyle 5/10 yıl ciddi ciddi film çektiler. tam anlamıyla aile holdingi pardon dizisiydi.
erkek olsam aşık olacağım kızlardan biri. we cant stop şarkısını da dinlemekten bıkmadım. iğrenç klipler çekmese daha güzel olucak.
keşke tanısaydım gerçek hayatta kankam olsaydı.