insanların, onun bu hale gelmesine sebep olmaları yetmezmiş gibi bir de sürekli çamur attıkları genç şarkıcı.
şurada hakkında olumlu çok az entry var. yok çirkin, yok bebe, yok sesi kötü vs. yahu size ne? çirkinse izleme, sesi güzel değilse dinleme. öyle ya da böyle bu kadın, vevo'da izlenme rekoru kırdı. bir şekilde gündeme geliyor, siz burda bunu konuşuyorsunuz olumsuz da olsa, onu önemsiyorsunuz, öyle değil mi? zaten devir bir şekilde adından söz ettirme devri. disney'deki çocuk olarak devam edemezdi, bu kadar basit bence. sanki dünya üzerinde soyunan tek insan oymuş gibi konuşuyorsunuz.
ayrıca bana, bayağı bayağı bildiğin şebekliğine yapıyor gibi geldi. we can't stop klibini açıp izlerseniz ne demek istediğimi anlarsınız. yani olay şu ki bu kızda öyle fazla ciddiye alınacak bişey yok. fazla ciddiye alma hatasına düşüp eleştiri yapıyorsunuz.
Disney channel türkiye'de dizisi yayınlanan hanımkızcağızdır. Hala izleyip abisine çok gülüyorum. Orda bildiğin şeker, tatlı bi şey bu. Ne ara ne yaptı da milletin bu kadar nefretini kazandı? Bi ara saçlarını kestirip boyatmıştı. Tamam saçları güzeldi ama sırf bu yüzden bu kadar tepki toplamaz herhalde. Ne ara antipatik oldu bu kız? Hadi ben Gündemden uzak kalıyorum da siz neden bana anlatmıyosunuz? Yemin ederim dedikodusuzluktan kafayı yicem. Deli merak ediyorum.
Elle tutulur hiç bir işi olmayan çocuk filmlerinde oynamış. Büyünce bir baltaya sap olamamış. Bu yüzden soyunarak bir yerlere gelmeye çalışan küçük kız.
hannah montana ile aynı kişi olduğunu 13 yaşındayken fark ettiğim hatun. güzel denebilir. kısa sarı saçlı fotoğrafında gizli lezbiyenlik kokusu alıyorum, hayırlısı.