milas16

entry351 galeri43
    26.
  1. Aktrollün teki. Yahu kardeşim, neden bu agebeyi canhıraş bir şekilde savunuyon bu kadar, ne gerek var? Zaten 2023'te yeni neslin çoğu senin liderine oy moy vermeyecek. Bence bırak bu işleri.
    1 ...
  2. 25.
  3. Denize yakın tarlaları eniştelerine kaptırmış onlar butik otel dikerken beride elinde darı sömeğinden başka bir şey kalmamış has oğlan gibi isyankar bir arkadaş.
    4 ...
  4. 24.
  5. donuzla geç. beyin yerine bomboş bir alan var bunda, daha ana dilini konuşmayı bilmiyor.
    1 ...
  6. 23.
  7. bidahakine oyuncak demem öpmem kırar atarım ...
    2 ...
  8. 22.
  9. #45249588 ne diyon kapkara troll.
    3 ...
  10. 21.
  11. Donuz listeme ekledigim başka bir mal değneği daha white troll.
    1 ...
  12. 20.
  13. Bu milaslilar biraz değişiktir. Bodrum'la aynı topraktalar ama kültürleri, suları, huyları hiç birbirine benzemez.

    Arkadaş da bunlardan hallice herhalde.
    1 ...
  14. 19.
  15. 18.
  16. (bkz: milas16/#45203193) maçan yiyorsa kopyala yapıştırdıklarımdan bir tanesini çürütte adamlık sınıfına alayım seni.
    1 ...
  17. 17.
  18. @t h e e r e c t o yine tutturamadın.
    3 ...
  19. 16.
  20. Dimiii, yallaaahhh vb. sözlükleri çok kullanan bir aktroll'dür. Bir de vatanseverlik taslıyor.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2200819/+
    1 ...
  21. 15.
  22. 14.
  23. 13.
  24. 11.
  25. 10.
  26. ak partili yazar olduğunu yeni gördüğüm
    yazar. korkma üstadım kemalistler saman
    alevi gibidir bi anda parlar sonra cırtlarlar.
    0 ...
  27. 10.
  28. 9.
  29. elm sokaginin kabusu freddy..... terbiyesizliğe devam edersen misliyle cevabını alırsın sonra yırtınma bir tarafınla............
    2 ...
  30. 8.
  31. akp yi canhıraş bir biçimde savunan bir yazar kardeşimiz...helal olsun, marco materazzi bile milli takımda bu denli hırslı ve ateşli savunma yapmıyordu zamanında... ama sürekli siyasi entry girmek çaylaklık nedenidir bilmem farkında mı...koştursun dursun.
    1 ...
  32. 7.
  33. bu neden her şeyi iki defa yazma gereksinimi duyuyor?

    t: ergen yazarcık, çok da şeyyapmayın.
    1 ...
  34. 6.
  35. 5.
  36. 4.
  37. yangın bölgesinde bulunsa "falanca kişi böyle böyle yapmış" demeye devam edecek yazardır. gerçekten yazık.""""""""""""DiYE EYAZAN ANONiM HESAPLI ŞAHSiYET; SENiN GiBi YALANMI YAZACAM GÖSTERSENE BiR YALANIMI, BU VATAN SiZiN GiBiLERE BIRAKILMAYACAK KADAR DEĞERLiDiR, YÜRRRÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ
    1 ...
  38. 3.
  39. o user senin ne saman kafa olduğunu yazmış , tercüme ettim.
    2 ...
  40. 2.
© 2026 uludağ sözlük