Aktrollün teki. Yahu kardeşim, neden bu agebeyi canhıraş bir şekilde savunuyon bu kadar, ne gerek var? Zaten 2023'te yeni neslin çoğu senin liderine oy moy vermeyecek. Bence bırak bu işleri.
Denize yakın tarlaları eniştelerine kaptırmış onlar butik otel dikerken beride elinde darı sömeğinden başka bir şey kalmamış has oğlan gibi isyankar bir arkadaş.
akp yi canhıraş bir biçimde savunan bir yazar kardeşimiz...helal olsun, marco materazzi bile milli takımda bu denli hırslı ve ateşli savunma yapmıyordu zamanında... ama sürekli siyasi entry girmek çaylaklık nedenidir bilmem farkında mı...koştursun dursun.
yangın bölgesinde bulunsa "falanca kişi böyle böyle yapmış" demeye devam edecek yazardır. gerçekten yazık.""""""""""""DiYE EYAZAN ANONiM HESAPLI ŞAHSiYET; SENiN GiBi YALANMI YAZACAM GÖSTERSENE BiR YALANIMI, BU VATAN SiZiN GiBiLERE BIRAKILMAYACAK KADAR DEĞERLiDiR, YÜRRRÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ