bunların sahibi ne diyordu hatırlayın "ne aldatan olacağız ne de aldanan"
ne güzel de aldattılar ama aldanmayanlar... iyi oldu güzel oldu şık olmadı belki evet ama, bunlara emekçilerin haklarını verirsen sana solcu derler, taşlamaya kalkarlar, moskovayı gösterirler. hatta cenaze namazını bile kıldırtmazlar bu komünist caiz değildir diye.
bunların kapısına şöyle yazmak lazım aslında unutmasınlar diye;
yalakalıkta sınır tanımayıp 1 mayıs bayramında çalışma bakanına alış tutan, hükumetin %3 zam feykini fazla ciddiye alıp bugün bir çok ilde saat 12:30 ile 13:00 arası iş bırakma!!!! eylemi yapacak olan komedi grubudur. o saatte grev yapmak dünyada başka kimsenin aklına gelmezdi zaten.
biz hükümetin sendikasıyız diyerek üye toplayan, bakanlarla el ele kol kola sendikacılık yapan, bir garip oluşum. menfaatleri uğruna bir gün kıblelerini şaşıracaklar diye çok endişe etmekteyim.
bugünlerde hükumetin memurlarla toplu görüşmeden çıkılıp toplu sözleşmeye geçilmesi arefesinde hükumetin çakallığı marifetiyle bağımsız olması gereken heyetin hükumete bağımlı olmasına gıkı çıkmayan sendikadır.
önce greve destek veren sonra çekerek kaypaklık yapan sendika.
akp ile olan yakınlığı ile bilinir. kömür, irinç bolca aldılar sanırsam ki grevden desteklerini çektiler.