Aslında bir yönden faydası olan oluşumdur. Bu sisteme para kaptıranların aynı zamanda neler kazandığına bir bakalım.
1. Özgüven kazanırsın, topluluk içinde daha rahat konuşabilme yetisi kazandırır.
2. inandırıcı olmak için daha fazla çaba gösterir hatta bu yönde eğitim alırsın.
3. Diksiyonun her geçen gün iyiye gider.
4. Arkadaş çevresi yaparsın. Hatta uzun zamandır aramadığın arkadaşlarını aradığın için ulan ne vefalı adammış derler.
5. Ailen ay benim çocuğum ne kadar çalışkan ne kadar hırslı acaba kime çekti bu böyle diye mutlu olurlar.
Evet dostlar sistem boktan, sistem üzerinden para kazanmak zor muhtemelen yatırdığınız parayı kurtaramayacaksınız ama yukarıda sıraladığım kazanımlar için verilen paraya değmez mi?
NOT: beni zamanında titan toplantılarına zorla götürdüler ama benim düsturum beleş peynir fare kapanında olur olduğundan kapılmadım böyle akımlara.
Akıllı olun alın teriyle çalışın, bu gibi firmalara paranızı kaptırıp acısını üye yaptığınız akrabalardan çıkartmayın.
Bugün kıramadığım bir arkadaşı yine dinledim ve kırmadan reddettim. bu işin tek faydası çevre yapıyorsun, işi anlatmaktan konuşma diksiyonun düzeliyor.
Dededen kalan tarlayı satıp yarısı ile fadıl akgündüz'den devremülk aldım, diğer yarısı ile mega holdings'den internet sitesi aldım. inşallah 1 yıla 2 katına çıkarıcam paramı.
Yoksa siz hala özel sektörde 3 kuruşa çalışan maaşlı kölelerden misiniz?
Benim bulaştığım bulaştığıma bin pişman olduğum bir iştir. borçlandığıma mı yanayım kandırıldığıma mı, bana göre bir iş değil 750$+KDV = kazığı yediniz efendim, biraz da gaz verirler tamam. şükür kurtuldum ama borçlar başa bela.
saadet zincirinin tecavüze uğrayıp tekrar insanlığın hizmetine sunulduğu şeklidir. bunların toplantıları olur. bir mekanda toplaşırlar, hepsinin önünde defterler, notlar, laptoplar, sunumlar allahım daha neler neler. 'burada ciddi bir iş yapıyoruz' mesajı çakılır alttan alttan. konuşmasını beceren ve ikna kabiliyeti iyi elemanlar önden devreye girer, anlatır anlatır dururlar. hayatımdaki en komik günlerden biriydi bunlarla buluştuğum gün. hiç bu kadar içten bi şekilde ' inş cnm ya dememiştim kimselere. tekrar sözlük huzurunda bir kez daha yineliyorum;
bütün dünyayı dolandırmayı amaç edinmiş; ''kazıklan ve kazıkla'' felsefesini benimsemiş şirkettir. para kazanmak için tabi önce kazıklanman lazım. sonra da maalesef en yakın çevrenden sana güvenen insanlardan başlayarak milleti ne kadar kazıklarsan o kadar kazanırsın.
hep derler arkadaşına güveniyor musun? güveniyorsan gir bu işe, fazla düşünme. ulan o bana güveniyorsa kendisi girmesin güvenmiyorsa da yolu açık olsun.
girenlerin, girmek istemeyenleri aptallıkla suçladığı bir satış sistemi.
bana kalırsa kesinlikle bir doğrudan satış değildir. doğrudan satış sistemlerinde reklam, lojistik vs masrafları olmadığı için ürün çok daha ucuza tüketiciye ulaşır (bkz: amway) ya da (bkz: dore). ama nasıl oluyor ise 60-100$'lık bir ürün için 750$ talep ediliyor ve doğrudan satış olduğu söyleniyor. herkesin en yakınındaki iki kişiyi kandırmasıyla biriken havuzla da herkes zengin olacak sisteme göre.
işin en ilginç karşıladığım yanı ise bu işe girenlerin, ticaret yaptıklarını söylemeleri. ayrıca onlar bu işe girerek ne kadar dahiyane bir şey yaptıklarını; sizin ise ne kadar aptal olduğunuzu bütün hücreleri ile ima ederler. arkadaş katili olma sebebidir bu sistem.
iktisadi olarak fazla detaya inmeden şöyle örneklendiriyorum. ortada bir satış var ve her satılan ürünün alıcı oranı bellidir yani sen istanbulun nüfüsu 15 milyon deyip bu ürünü 15 milyon satamassın mantıklı bir fizibilite çalışması sonucu yaklaşık olarak alıcı tutarı bellidir.. madem herkes kazanıyor bu işten, bir ülke nüfüsunun yüzde 10 luk kısmını bu sisteme soktuğunu farzedelim kim ne kazanır sistemin içinde olanlar düşünsünler. kafasına yatan varsa buyursun eşini,dostunu, akrabasını dahil etsin.. yada 70 milyonun bu sisteme girdiğini düşünün, son girenler avuclarını yalamaya mahkumdur.
50 liralık web sitesini 900 dolara satan ve arkadaş bak bir şey satıyoruz ne saaaadet zinciriii diye açıklama yapılan nitelikli dolandırıcılık tesisidir.
Tepedeki 10-15 kişinin çok deli para kırdığı, altta kalan geri zekalıların avcunu yaladığı nitelikli dolandırıcılık yöntemi. O değilde simit sarayı'na iyi çalıştılar.
Bizzat bu isin icinde olmus cok yakin bir tanidigim vardi. ve bana itiraf etmisti hep mutluymusuz numarasi yapiyoruz aslinda mutlu degiliz . eger kendimizi oyle gostermezsek adam toplayamayiz diye. evet cok guvenilir bir kaynaktan aldigim bilgidir. oyle her gun fotograflae cekip biz cokk mutluyuuuz havalarinin hepsi yalandir. Tamamen megaya kaydolurken verdikleri paranin zararini cikarabilmek icin mutlu numarasi yaparlae ve nerede bir fakir nerede bi hayattan umudu kalmamis nerede bir kisa yoldan zengin olma istegi olan yurdum insani var gider o garibime yapisir ve bir vampir misali kanini emer o yurdum insaninin. lutfen efendim mega holdings yalanina kanmayin mutlu degiller ve zengin olamiyorlar. Birkaca aya bmw mi alacagim altima diyen arkadasim aradan 2 yil gecmesine ragmen hala otobuste akbil basiyo ve hala simit sarayinda ince belli bardakta cay iciyo
Bir çeşit saadet zinciri. Kişisel gelişim diyerek beyin yıkama faaliyetlerimi dersin, seminerlerle yüzlerce enayiyi toplayıp biz süperiz biz harikayız herkes salak bi biz akıllıyız gazı vermeleri mi dersin. Nerde başarısız, hayalleri olup gerçekleştirememiş veya parasal açıdan sıkıntılı biri varsa hemen mega holdingten bir kanka gelip "abi müthiş bir iş bu, bizim işe gir tüm hayallerin gerçek olsun blablabla" diyerek kendi zincirine dahil etmeye çalışır. inanmamak gerekir. Henüz mega holdinge girip hayallerine kavuşmuş biri göremedim ben.