finalinden bir gün sonra baştan sona izlemeye başladığım ve 77 bölümü 2. kez izlediğim dizi. sıcağı sıcağına yapacağım yorumlar:
1.sezon çok daha iyi.
iyi bölüm diyebileceğimiz en fazla 30 bölüm sayabilirim.
finali gerçekten sırf mutlu sonla bittiği için kötü.
oyunculuklar iyi diyebiliriz.
dizide metin akdulger den iyi rol yapan yok.
2.sezonun bazı bölümleri insanı diziden uzaklaştıracak cinsten.
3.sezonun gelmesini şiddetle isteyen biri olarak diziyi tekrar izledikten sonra 3.sezonun cekilmemesini doğru buldum.
genel olarak iyi bir diziydi.
finali son 45 dkdan itibaren izleseniz yeter.
Levent yükselin en iyi şarkılarından birisi galiba. Farklı kişilerden yorumlarını dinliyorum onları da çok seviyorum sıkılmadan dinlettiriyor kendini şarkı her seferinde.
Tabiat ana'nın koynundaki çalkantının gel gitleri. Ya da git gelleri. Ortada bir şeyin tabii dansı olduğu muhakkak. Musa'nın kızıldeniz'i yarması mucizesini bu tabiat hareketine bağlayan akılcılık ilkesi mensupları bulunur. Mutezile olarak bilinen bu abilerin olayı isimleri ile müsemmadır. "Ayrılanlar, uzaklaşanlar, bir tarafa çekilenler" anlamına gelen mutezile, teşbih olsun, medcezir'in med'i gibiler. Fikirlerinin ve din iktisaplarının bedelini acı bir şekilde ödemiş, önder kabul ettikleri "akıl" ölümlerine neden olmuştur. Özellikle Mısır'ın fatihi söylenen yavuz sultan selim, çıktığı gaza seferine, "din akıldır" diyenlerden gayrı kimseye dokunmamıştır. Hazrete göre "din nakildir" ve hazret sultanlık dönemi boyunca müslüman kanından başka kan dökmemiştir. Daha sonra tahta geçecek olan ciğerparesi kan dökme hususunda ayrım gözetmemiş, semavi dinlerin müntesiplerine toptan dalmıştır. Viyana'ya kadar dayandı bilirsiniz.
benim için ne izlediğim dizi adı, ne de cezanın rap şarkısı, aklıma gelen sadece levent yüksel'in söylediği şarkıdır. " sonuna kadar peşindeyim bırakmam" nakaratından sonra giren ses beni benden alır.