sadece müziği ile tanıyorum bu diziyi. dönüp hiç bakmadım ama oturduğum sandalye'de bilgisayara bakarken kardeşlerim yaklaşık olarak 1, 1.5 saat bunu izliyor ve ben sadece müziğini dinliyorum. işin enteresan tarafı, müzik hiç kesilmiyor. bi' dizide ne kadar atraksiyon, kargaşa, kaos, heyecan, gerilim olabilir la?
Her saniyesinde ergenlere notebook, galaxy, iphone gibi teknolojik aletlere sahip olmadan, düzgün bir fiziğe, birkaç adet platonik aşığa, kaslı kollara, uzun bacaklara, trend kıyafetlere, "yhaa olm bırak peşimi" tarzına sahip olmadan asla ve asla insan sınıfına girilemeyeceğini kafasına kafasına vurarak empoze etmeye çalışan, yalçın abinin programından bile yüz bin kat kalitesiz dizidir. sokakların kopyala yapıştır ergenlerle dolu olmasına bir vesile de bu diziden gelmiştir. Battı balık, yan gidiyor...
hiçbir anlamı olmayan anca öpüşmekten ve başrol oyuncularının mal mal şarkı söylemelrinden meydana gelen (şarkı söylemeye ne meraklılarmış seslerine tükürdüklerim)saçma sapan bi dizi.
senaristlerin sırf kurgusal boşluk olmasın diye götlerini yırta yırta yazdıkları dizimsi. yani yok montajlanmış sesmiş de yok şu da yok bu da. konu bulamıyoruz deyin de olup bitiversin.
Eee vakti zemanında the oc izlemiş biri olarak, izleyenlere çok ön yargılı olduğum dizi. Türk dizisi izlenir mi arkadaş. Hele hele böyle yabancı diziden kayırma. Küçük sırları da izlemiştin değil mi, gossip girl dururken.
birçok hatayı içinde barındıran dizi. 34. bölümü çok sıkıcıydı bunu da belirtmek isterim.
hataya geçelim;
biraz karışık bi konu fakat elimden geldiğince anlatmaya çalışıcam.
avukat selim serez'in bir müvekkili öldürülüyor. avukat da şüpheli olduğu için, yardımcılarından, cenazede fotoğraf çekilmesini istiyor.
- naptınız, fotoğrafları çekebildiniz mi?
+ herkesin çektik.
diyoloğu yaşandıktan sonra gidiyolar ve bu diyalogdan sonra fotoğraf çekme işlemi olmuyor.
selim serez ve yanındakiler cenazeden ayrılırken, selim serez'in ölen müvekkilinin kardeşleri, turunç nadir'i görüyorlar ve götleri 3,5 atmış bir yüz ifadesiyle turunç nadir'e bakıyorlar.
buraya kadar her şey tamam. 1 bölüm sonra, hata bağıra bağıra geliyor.
selim serez, karısı ender serez'le, cenazede çekilen fotoğrafları incelerken, ölen müvekkilinin kardeşlerinin, turunç nadir'e korkarak baktığı bir fotoğraf buluyor. ancak, ölen müvekkilin kardeşleri, turunç nadir'e korku dolu bakışlarla bakarken selim serez ve fotoğrafı çeken eleman, çoktan arabaya binmek için yol almışlardı bile. fotoğraf çekme işlemi, bu olayın öncesinde sonuçlanmıştı.
the o.c nin türk versiyonudur. Medcezir başladıktan sonra The o.c yi bitirmeme ve arkadaşlarla medceziri izlerken şimdi şöyle olacak şu olacak diye gıcık ettirmeme vesile olan dizi.