oyunu 15 mayıstan önce pre-order yapan steam kullanıcılarına rockstar'ın dünyaları verdiği oyundur. 15 mayıstan önce oyunu pre-order yaptıysanız oyunun yanında max payne, max payne 2, la noire oyunlarını vermiştir. bu da oyunun üzerindeki soru işaretlerini arttırmıştır. umarım beklenen zamana değer bir oyun olmuştur.
Piyasaya ciktigi ilk gun alip aldigim gun gecesi bitirdigim oyundur. Fakat bu kadar oyunun beklenmesine ragmen ciktikdan sonra hic konusulmamasi ilginc.
max payne 2 yi çoktan geçmiş olan oyun.
oyundaki drama seviyesi ve karakter derinliği çok daha sağlam.
hiç şüphesiz ki bu yılın en iyi oyunu olacak. vurulma efektleri , seslendirmeler , ayak izleri , kan animasyonları neredeyse şaheser sayılır.
grafiklerin rezalet gözüktüğü oyun. hayır yani, oyun son story trailerındaki haliyle çıkacaksa hiç çıkmasın daha iyi. ben böyle rezalet bir durum görmedim.
sao paulo ve new york da geçecek oyundur.ayrıca oyunda çizgi roman tadındaki videolar olmayacak,bullet time ve sağa sola atlamalar daha da geliştirilecekmiş.**
max payne 'in eski karizmasının yerle bir olduğu oyun. mona öldükten sonra adam depresyona girmiş ve intikam alacak anladığım kadarıyla. ayrıca o kafayı kazıtacak ne var, kalsaydın ya böyle: https://galeri.uludagsozluk.com/r/181742/+
müziği ilk duyduğumda ne kadar da özlediğimi anladım max payne'i. ilk iki oyun gibi, kesinlikle hayal kırıklığı yaratmayacak oyundur. sabırsızlıkla beklenendir.