chelse beğenmedi atletico ya iteledi atletico beğenmedi fenere iteledi fener beğenmedi psg ye iteledi psg beğenmedi zenit e itelemeye çalıştı ama ruslar uyanık davranıp kezman ı psg ye geri yolladı şu an psg bu adamı neresine sokar merak içindeyim , acil futbol şube sorumlusunun görevine son vermeliler bariz kazık yedler çünkü.
neden böyle oldu sorusunun cevabı bulunamayan futbolcudur. chelseaden sonra bir türlü toparlanamamıştır. sanki futbolu bilmiyor da hatır için oynatılıyor gibi top süremiyor bir garip hareketlerde bulunuyor. gerçekten inanılmaz bir düşüş sürecine sahip futbolculardan.
Bir dönemin (kısa bir dönemin) iyi golcülerinden olan kişi. FB ye transfer olduktan sonraki düşüşünü halen durduramayan ve fransa 2. lig ekiplerinden birine zorla satılmaya çalışılarak def edilmek istenen kişi.
yamulmuyorsam psg'ye kiralık olarak gönderilmişti. "geri fener'e dönüyor" temalı haberlerle de karşılaşmıyoruz şu sıralar. öldü mü kaldı mı haberi olan beri gelsin.
ne olursa olsun bir fenerbahçe taraftarı olarak herzaman beğendiğim futbolcuların başında gelmiştir. ayrıca guiza'nın gelecekte henüz ne yapacağı belli değil ama kariyerleriylede, şuanki performanslarıylada guiza'dan daha 2 gömlek daha iyi olan futbolcudur. hırslıydı bir kere adam, takım için sürekli çalışıyordu. profesyoneldi ayrıca, içkisi, sigarası kumarıda yoktu*. velhasıl kelam seviyordu kendisini fenerbahçe taraftarı. nerde olursa olsun umarım eski günlerine kavuşur ve bildiğimiz mateja kezman'ı bize izletmeye devam eder.
fanatik gazetesi'ne röportaj veren eski fenerbahçeli, yeni psgli futbolcu. "fenerbahçe'ye dönme ihtimalim binde bir" diyor. başkana ve alex'e yönelik eleştirileri var, ancak fenerbahçe için hep olumlu şeyler söylemiş.
futbol tarihinin en arızalı futbolcularınan biridir. vakti zamanında sol ayağı güçlensin diye sağ ayağını kırmışlığı ve maça gireli 1 dakika olmadan kırmızı kart görmüşlüğü vardır. bir rivayete göre bilerek gol kaçırdığı ve bu sayede başını taşlara vurarak daha iyi kafa toplarına çıkmayı amaçladığı söylenmektedir.