palermo maçında gol atamasa bile alex'e yaptığı müthiş asist(golü saymadı hakem ama olsun),yaptığı müthiş koşular,çalımlar ve en önemlisi iyi niyet,istek ve mücadele gücüyle ilk on birde mutlaka oynaması gereken gerçek bir santrafor olduğunu kanıtlamıştır
eski fenerbahceli futbolcu elvir bolic'in dükkan açılışı için galatasaraydan sasa ilic, beşiktaştan runje ile biraraya gelen sırp golcü. türkiyeye gelmiş kaliteli futbolcuların son halkası.
nicolas anelka kadar şişirilmeyen ama onun bir buçuk yılda yapamadığı katkıyı 1 ayda yapmış aldığı parayı hakeden forvet. ciddi bir sakatlığı olmasa keşke..
edit: beni benden almış forvet. vurduğu voleyi kurtaran kaleciye aynından bir tane daha göndermiştir. izlemek gerekir önce hırpalamış sonra öldürmüştür her şeye hazırlıklı olmayı ve sezgi gücünü fazlasıyla barındıran forvet. suratından hırs akan sırp.
newcastle maçındaki performansını sürdürürse ligde 25 golün üzerinde gol atacağına rahatlıkla bahse girilebilir. avrupa maçlarında hiç bir şey oynamayan alex umarım birazcık kezman'a bakıp utanır da hiç değilse bir maç kazandırabilecek kadar bir performans gösterir.
gercekten de hagi yi anımsattı attıgı golle...bu adam da cok iş var cok,yeterki fener rayına otursun,kollektif oynasın (o da bu zico ile nasıl olacak bilmiyorum)daha bir sürü güzel hareketini ve gollerini seyrederiz...
fenerbahce'nin yeni transferi olan sırp futbolcudur. bahsedilen hareketini eğer yanılmıyorsam sadece bir kez o da sırbistan - karadağ bosna hersek maçı sonrası ve o maçta attığı golden sonra yapmıştır. yani her golden sonra o hareketi yapan bir futbolcu değildir. o maçın atmosferi içinde yapılmış bir harekettir. tabiki mazur gorulemez ancak şimdiden işte turkiye'de yaparsa dayak yer şoyle yaparız böyle yaparız tarzı yaklaşımlar en hafif tabirle kezman'ın düşünce yapısını aynen yansıtmaktır.
zaten ben turkiye'de boyle bir hareket yapacağını hiç sanmıyorum. dolayısıyla oturup bunları tartışmak yersiz.