her maçta patlaması beklenen futbolcu. tamam istenilen herşey normal ama bu patlama olayını anlamıyorum. sene başında gol atamadığı için, kişiliğine kadar varan eleştiriler aldı, anderlecht maçından önce "bu maçta patlar artık" dendi. öylede oldu, kezman golünü attı. ondan sonra çaykur rize maçından önce "bu maçtan önce patlar" artık dendi. o maçta da takımına 1 puanı getirdi, şimdi de inter maçında patlaması bekleniyor. tamam golcü dediğin her maçta gol atmalı veya en azından iyi oynamalı..ama bu patlama merakı niye, daha nasıl patlıcak? bi maçta 7-8 gol mü atması lazım? *
kezman eski performansını kaybettiysede bütün önemli maçlarda golünü atmıştır. o ismi ile bile karşı rakibin gözünü korkutmaya yetiyor. bence şampiyonlar liginde gerçek kezmanı göreceğiz. kendine çeki düzen verip bir patlama yapacaktır. o zaman kezmanın gitmesi taraftarı olan kişiler ne diyecek merakla beklemekteyim. ki gitmesini istemelerinde basının katkısı çoktur. bilindiği gibi basınla kezman kavgalıdır.
adam resmen yeteneğini kaybetmiş. bir insan 3 sezonda 110 küsür gol attıktan sonra ancak bu kadar kötü oynayabilir. her topu aldığında ayağı titriyor adeta, ne yapacağını bilmeksizin dönüp duruyor. cimbomlular büyü mü yapmış artık nolmuşsa bilmiyorum. **
altı pas üzerinden topu kaleye gönderemeyen, iki olumlu pas yapamayan, adam geçemeyen, dünya para alıp takımın dengelerini alt üst eden, taraftarın şevkini kıran, gerçi bir sistem yok zaten ama olduğu varsayılarak sistem beğenmeyen, futbol özürlüsü.
basına küsmüş futbolcu. ayrıca geçenlerde antremanların birinde zico çift forvet* denemiş ve kezman 2 gol atmıştır. paf takımla oynanan maçı as takım 5-0 almıştır.
uzun boylu forvetle cok gol atacagi ama israrla yalniz oynatilan incredible strike.
ayrica ne kadar cok irkci insan oldugunu da anlamamizi saglayan futbolcudur bu adam öyle ki her sirpi kasap sanan yarim akillilar kendilerini hemen belli etmektedir. baba-oğul-kutsal ruh üçlemesini anlatan bu işaretin tüm balkan ortodokslarınca benimsenmiş dini ve tarihi bir sembol oldugunu ögrenmeden fenerbahce'ye bok atanlarin hedefindeki isimdir.ha zamaninda sirp ve hirvat ceteleri de yapmistir.
bu isareti yapanlardan vlade divac ya da tüm sırbistan milli takımının, sırbistan milli basketbol takımının, hatta eurovision da sirp sarkicinin bile yaptigi da unutulmamalidir.
fox tv ye verdiği röpörtajında 'Ben buraya 1 milyon gol atmaya gelmedim. Bu sistemde ancak 10-15 gol atarım, Türkiye'de çok mutluyum' diyerek açıksözluluğuyle yarmıstır, kutlanasıdır.
çirkefliğinin yanında, kritik maçlarda, kritik gollere imza atarak fenerbahçe'nin şampiyon olmasına büyük katkı sağlamış, büyük maç futbolcusu.
onun performans düşüklüğünün yegane sebebi de, yanlış sistemde oynamasıdır. belli bir dönemden sonra, bünyesinde haliyle formsuzluk baş göstermiştir. bu adam başından beri doğru sistemde oynasa, bugün kimse "kezman etkisiz" demezdi. drogba da gelse, bu sistemde fenerbahçe'ye aman aman bir şey kazandırmaz. keza, kezman tek forvet oynayacak tipte bir futbolcu değil. bobo yalnız kaldığında nasıl çok fazla etkili olamıyorsa gol vuruşlarında, kezman da aynen o misal. kezman-semih ikilisi daha çok iş yapar bu sistemde oynamaktansa...
kariyerinin ilk yıllarından beri çok sevdiğim adam. fenerbahçemde kesinlikle iyi niyetle oynuyor, çok çalışıyor. ama olmuyor mateja, olmuyor kardeşim çok üzgünüm ama olmuyor. keşke olsa ama malesef.. yanına yırtıcı, kuvvetli bir forvet lazım olması için. o zaman kezman ligin de tozunu attırır şampiyonlar liginde de iyi bir silah olur. ama eğer öyle bir transfer yapılmayacaksa gönderilmesi lazım kezman'ın. kesinlikle tek forvet oynayacak adam değil kezman.