Geçen sene US Open'da oynadığı Gonzalez maçındaki olayları izleyen dünkü çocukları endişelendirmiş tenisçidir.
Espn haberinden araklanma 'Türk seyirciler Şili'li seyircilere meşale attı,50 Türk korttan kovuldu' haberini gerçek sanan bünyeler için Türk seyirciler kakadır,iğrençtir.
Oysa bu haberin yalan ve abartılı olduğu maça giden kuzenim ve oradaki diğer ülkelerin basın mensupları tarafından defalarca '5 kişi taşkınlık ettiği için çıkarıldı,ortada Şili'li sporseverlere atılan meşale felan yok' diye söylenmiş ama kimseye duyurulamamıştır.
Daha birkaç hafta önce biten Fransa Açık'ta Fransız seyircilerin misafir ettikleri Soderling'e yaptıkları düşünülünce,Türk tenisseverlerin asil ve klas geçinen Fransızlara oranla daha efendi maç izledikleri bile söylenebilir.
Bu da olmazsa yine bu sene Avustralya açık'ta oynanan Baghdatis-Ferrer maçında Güney Kıbrıslı'ların nasıl sapıttığını hatta ispanyol Ferrer'e küfür ederek bokunu çıkardıklarını izleyin.
bi an once, sponsorlarinin artmasi, kuvvetlendirilmesi, antremanlarinin cok daha iyi yapilmasi gereken, kisacasi "onem" ve "destek" verilmesi gereken sporcumuz..
wimbledonda ilk turda brezilyalı tenisçi daniel'in eline vererek bir üst tura yükselen türk tarihinin gördüğü en büyük tenisçi.
(bkz: tarih yazan tenisçi)
2-0 geriye düşmesine rağmen konsantrasyonunu bozmayıp müthiş bir geri dönüş yaparak ve 32 acelik bir performansla 2. tura yükselmiş, bu ülkede tenis diye bir sporun olduğunu hatırlatmış gururumuz. forehandlerini yidiğim.
Türkiye'ye bugün itibariyle ender olarak rastlayabileceiğimiz bir gurur yaşatan sporcudur.
Türk milleti olarak, spocularımız da dahil, herşeyi en son an'a bırakmanın, sonradan geri dönüşlerin hastasıyız, bu kesinlikle doğru bir tespit!
"ATP Erkekler DÜnya Sıralaması"nın 118 numarası tenisçimiz Marsel ilhan, aynı klasmanın 108 numarası ve Marsel'den tam 8 yaş daha büyük olan Brezilyalı tenisçi Marcus Daniel ile yaptığı Wimbledon ana tablodaki ilk tur karşılaşmasını 3-2 kazandı. ilk seti "tie-break" ile 7-6 kaybeden Marsel ilhan, ikinci seti de 6-4 yitirdikten sonra, üçüncü seti 6-2 kazandı ve morallendi. Sonraki iki seti de 6-3 ve 6-1 kazanan tenisçimiz,bir "grandslam"de ana tabloya kalan ilk Türk Tenisçi olmakla kalmadı, aynı zamanda ilk kez ikinci tura da yükseldi. Bu başarısından dolayı, senelerdir sponsor bulmakta güçlük çeken bir sporcu olduğunu, türkiye'de bireysel sporlarda destek bulmanın -hele ki tenis gibi ülkemizde başarı geleneği olmayan bir dalda- çok zor olduğu Türkiye'de , Marsel'in bize yaşattığı bu gurur için ne kadar teşekkür etsek azdır. ilk kez bir grandslam karşılaşmasında skorbord'da "TUR" kodlu ulustan bir sporcuyu görmek, olağanüstü mutlu eden bir olaydı. * Hele ki ilk iki seti kaybettiğini gördükten sonra, maçı izlemekten vazgeçen ben, sonradan 3-2 Marsel'in kazandığını duyunca, gerçekten çok şaşırdım, çünkü hişç beklemiyordum o noktadan sonra maçın döneceğini, hiç umudum yoktu.
Marsel ilhan, ikinci turda 31 numaralı seribaşı Rumen Victor Hanescu ile karşılaşacak. Hanescu,ilk turda Rus Andrey Kuznetsov'u 6-7, 7-6, 6-3, 1-6 ve 7-5'lik setlerle 3-2 yendi.
Marsel'in 2.turdaki işi çok daha zor ama yensin ya da yenilsin, buraya kadar gelmesi bile oldukça başarılı ve kutlanması gereken bir olaydır. Ülkemizin, federasyonun, yetkili bütün kişi ve kurumların deyim yerindeyse üzerine titremesi gereken bu daha 23 yaşındaki, gelecek vaad eden, gencecik adama hak ettiği desteği vermesi, bugünden sonra daha da fazla önem kazanmıştır.
gururlanmamıza sebebiyet veren milli tenisçi . ayrıca dün kazandığı karşılaşmadan sonra buraya katılan ilk türk sporcu olmasına dair duyguları sorulduğunda " ne mutlu türküm diyene " diyerek cevap vermiştir . yani mesele yabancı ülke kökeni değildir , mesele türklüğü yaşamak ve hissetmektir .
teniste bize ilkleri yaşatan, helal olsun dediğimiz tenisçi.
türk değilmiş, bilmem neymiş. sanki bu ülke türk olanlardan çok medet görmüştür. ne fark eder özbek olması. yani özbekler türk değil midir? olmasa ne yazar. adam çıkmış aslanlar gibi oynamış, bir türkün de bu sporu yapabilecğeini dünyaya kanıtlamış, biz hala b.k atmakla meşgulüz. lütfen alkışlayalım ve başarılarının devamını dileyelim.
2-0 geriye düşmesinden sonra maçını izlemeyi bıraktığım maçı 3-2 kazandığını öğrenince hayli utandığım birçoğumuza tenisin güzelliğini bi kez daha anlatan türk olabilmiş türk sporcu.. tebrik ediyouz başarılarının devamını diliyoruz..
Winbledon'da ana tabloya kalarak bir ilki gerçekleştirmiş türk tenisçisidir. 2. Turda wimbledon'un 31, dünyanın 38 numaralı tenisçisi Rumen Victor hanescu ile servisleri saymazsak birebir oyun çıkarmıştır hatta line cross (ralli) lerde üstünlük bile sağlamasına rağmen servis oyunları'nda hanescunun üstün performansı ile 2-1 yenilerek wimbledon'a veda etmiştir. Seneye 3. Tur'u bekliyoruz kendisinden. Amerika açıkta da bol şans diliyoruz.