bu adamlar bu ülkede 23 nisan için özel medya kanalları tarafından tutulan adamlar. ya sanattan anlamıyoruz ya da para önemli bir faktör. neyse ki enki bilal de milliyet çocukta yayınlanmıştı bu biraz ferahlatıyor. ne acayip bir ülkedeyim lan ben.
ışıkları söndürseler bile albümünün çıkış şarkısı olarak fazla aşkı olan var mı ? şarkısını videolandırmış grup.
Video kesinlikle 10 numara olmuş ama şarkı için aynı şeyi söyleyemicem.
basit, altyapı yetersiz vokaller çok uyumsuz alakasız olmamış... http://www.youtube.com/watch?v=BPY8Av1gxbA
Ben anlamıyorum bu grupları arkadaş. Bu adamlar ilk çıktığında farklarını ortaya koyup özgün işler yapıyordu. Genceciklerdi. Olgunlaşacakları daha özgünleşecekleri yere iyice sıradanlaşıyorlar. Bir diğeri için (bkz: Gripin)
aşk acısı çekenler için önemli bir dert ortağı olabilecek kişi. şöyle ki; eski sevgilim evlenmişti. hem de can düşmanımla. nasıl yıkılıyorum kıvranıyorum ama görmelisiniz. aklıma geldikçe kusuyordum kendimi paralıyordum. işte o zamanlar manga beni bu düşüncelerden uzaklaştırıyordu. şarkılarında aşk yoktu ayrılık yoktu yenilmişliği yetersizliği kabullenmek vardı.