manga

entry701 galeri68
    624.
  1. Bugün Ankara 6:45 kk' de sahnede olacaklar.
    Kahretsin iki kişilik özel giriş hakkım var.
    Gidilir belki bakacağız.
    1 ...
  2. 623.
  3. Türkiye de Rock müzik grubu listesine yer alan bir grup. Fakat aranjor sorunu olduğunu düşünüyorum.
    Biraz daha etkileyici bir alt yapı olması grubu ön plana çıkaracak.
    0 ...
  4. 622.
  5. türkiye'de bulunan en iyi müzik grubu. özellikle konser performansları çok iyi. evet.
    5 ...
  6. 621.
  7. O kadını çizmeyeceklerdi. Çizdikten sonra bi düşüşe geçtiler. Ferman kendi adıyla şarkı söylüyordu noldu dağıldılar mı?
    3 ...
  8. 620.
  9. Ben bir palyaçoyum adlı şarkı ile sisteme gömen gruptur.
    eski hallerini mumla arıyoruz...
    2 ...
  10. 619.
  11. Şehr-i Hüzün gibi efsane bir albüm yapmış gruptur.

    Sonraları pek güzel işler yaptıkları söylenemez
    0 ...
  12. 618.
  13. sustu bu gece karardı yine ay, kaldı geriye cevapsız sorular.
    5 ...
  14. 617.
  15. eurovision da bizi tekrar temsil edecek gruptur . yak aga yak sevinçten yak .

    Edit : manga bile bizi trollemiş arkadaş .
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1496872/+
    3 ...
  16. 616.
  17. Askerde onluk kisilik asker birligidir.
    1 ...
  18. 615.
  19. japonların efsanevi çizgi romanlarıdır.

    bunlar olmasa animeler olmazdı , animeler olmasa ne izledik lan ?

    manga yazarına ise mangaka denir.
    9 ...
  20. 614.
  21. Hayat bu işte, dursun zaman, bitti rüya, beni benimle bırak, hepsi bir nefes gibi pek çok güzel parçaya imza atmış grup. Haber doğru ise gayet sevindirici.
    2 ...
  22. 613.
  23. "Neden örovüzyona bizde katılmıyoruz!!" diye her yıl milletin başını ağrıttığım için bizzat mesajla manganın gelecek yarışmada katılacağını öğrendim. Hala We Could Be the Same dinleyen biri olarak hazır olda bekliyorum. iyi işler çıkaracaklar inşallah.

    (çok boş bir entry yazmış gibi hissettim)
    8 ...
  24. 612.
  25. Son dönemde popülaritesini ciddi şekilde kaybetmiş olsa da az önce twitter üzerinden beni mutlu etmiş olan grup. Anlaşılan o ki Türkiye bu sene Eurovision'a geri dönüş yapıyor ve temsilcisi de Manga grubu.
    Eğer gerçeğe dönüşürse şimdiden başarılar kendilerine.
    12 ...
  26. 611.
  27. 610.
  28. 609.
  29. 608.
  30. we could be the same derim susarım.
    2 ...
  31. 607.
  32. we could be the same derim susarım.
    1 ...
  33. 606.
  34. (bkz: we could be the same) parçası ile (bkz: 2010 eurovision şarkı yarışması)'nda (1.liği hak etmesine rağmen) 2. olan grup.

    can bonomo gibi bir toptan daha başarılı idiler.

    edit: nostalji için dinlenmesi gereken parçaları :

    (bkz: fly to stay alive)
    (bkz: bitti rüya)
    (bkz: beni benimle bırak)
    (bkz: alışırım gözlerimi kapamaya)
    (bkz: bir kadın çizeceksin)

    ve tabii ki :
    (bkz: we could be the same)
    4 ...
  35. 605.
  36. Değerli manga abiler , olm müzik yapın ama adam akıllı yapın hani tekrar bir şehr-i hüzün olmasada ona yakın bişeyler yapın . yapın amk alternatifiniz yok yerli . aynı sound yok hiçkimsede .
    4 ...
  37. 604.
  38. 603.
  39. 602.
  40. Malesef, duruşunu bozmuşlardır.
    Meydanı boş bırakmamalıydılar.
    Dumancıları başımıza bela edenler de kendileridir.
    Özledik mi ?
    Çok özledik.
    6 ...
  41. 601.
  42. "Ben senden vazgeçmem
    Işıkları söndürseler bile korkuma yenilmem
    Ellerim kollarım tutmasın isterse
    Ben sensiz pes etmem "
    8 ...
  43. 600.
  44. Bir rap sever olarak en sevdiğim rock grubudur.Gerçi rap vokali olan şarkıları da mevcut (bkz: dünyanın sonuna doğmuşum) (bkz: bir kadın çizeceksin)
    7 ...
© 2026 uludağ sözlük