yıllarca leader ramen yemiş bir hazır makarna canavarı olarak az önce denediğim makarna. böyle bir girişimde bulunları hoşuma gitti aslında. diğer makarnalara baya para yatırmıştım bunun fiyatı diğerlerine nazaran çok daha uygun. ama malesef olmamış. acı soslusunu yedim ben. burda da birçok kişinin söylediği gibi bildiğin domates çorbalı makarna yiyormuş hissi veriyor. pek tadı yok. hem bana fazla uğraştırıcı geldi.
neyse ben leader ramenimi yemeye devam edeyim.**
hazırlanma hızına göre tadı yerindedir. evet bir ramen havası vardır ama bunu yiyip ramen yedim demek de olmaz. öğrenciler için idealdir. ama tencere ve ocak şart ne yazık ki yoksa kantinden sıcak su isteyip yapardım valla.
leş. tek kelimeyle leş.
özellikle peynirlisi hala midemi ağrıtıyor.
kokudan bunalıyorum.
hani böyle bara gittiğiniz haftasonu burun delikleriniz sigara ve alkol kokusu dolar ve isterseniz kırklanın o koku gitmez de kendinizi pis zannedersiniz ya, bunun da kokusu aynen öyle oluyor. burun deliklerime yapıştı iğrenç koku. bok gibi kokuyor. allahım midem felç.
hiç kusmayan biri olarak bu gece kusabilirim.
1 liraya iyi bile olan makarnadır *, fakat suya çok dikkat edilmesi lazım, ne az ne çok tam 3 bardak. tabi ki 3 dk da sürmüyor, yok suyunu çekecek, yok soğuyacak derken 8-9 dk yı buluyor, ama f/p oranı iyi.
'yoklukta gider' makarnamsısı. yokluk derken para yokluğu değil, zaman yokluğundan bahsediyorum.
gerçi o bile söz konusu değil aslında, normal makarna dediğin de 10 dakkada pişiyor zaten. 7 dakka mı başıma kaktığınız yani?
2 liraya aldığım ankara makarnasıyla 3 kişi rahat doyuyorken; 1 liraya aldığım makarneks ile ben doyamadım. zaten 1 tane değil 2 tane aldım, hepsini de bitirdim. ama ikisi tam doyurdu diyebilirim.
tadı da iyi değil. sos tadından başka herhangi bir erişte/makarna tadı yok. buna rağmen yine de tek avantajı sosu. normal bir makarna alıp sosuyla uğraşmak istemiyorsanız, bunu alın hazır sosu döküp yiyin.
geçen gün evin ihtiyaçlarını gidermek için gittiğim markette başka ne alsam diye reyonları gezerken gördüm ve peynirlisinden aldım. pişirmesi3 dakika diyorlar ya. külliyen yalan efendim. yaklaşık 8 dakika sürdü benimkisi. ayrıca yediğim şey pekte peynirli bişeye benzemiyordu. üzerinde biraz değişiklik uygulamaya karar verdim.
salata yaparken kıyılmış maydanozu ekleyerek başladım. kaynarken bir tutam maydanozu tencereye atıp güzelce bir karıştırdım. kıvamına gelince tabağa koydum. peynir meselesini ise keçi sütünden yapılmış tulum peyniri ile çözdüm. buzdolabındaki peyniri, bidondan çatal vasıtasıyla kazıyarak tam makarna üzerine dökülmelik, ufalanmış peyniri üzerine döktüm. ilk yediğimle şimdiki arasında dağlar kadar fark vardı.
sonuç : ne kadarda hazır malzeme kullansan da kendinden bir şey katmadan olmuyor.