kelebek tadında bir yemek, aşktır kimi zaman. serdar ortaç şarkılarına benzetirim makarnayı, kimi zaman sade, kimi zaman salçalı... hani bir jelibonun ortasını yalayarak kopmasını seyrederiz ya bazen? işte öyle bir şey, hayranlıkla koparıyorum onu ben yerken.
Şu saatte canımın çektiği garnitür. Çook nadiren yediğimden olsa gerek. Bir açlık hissiyle beraber kafada makarna görüntüleri belirmeye başladı. Kalkıp pişiricem gönlum el vermiyor.
Edit: an itibariyle doymuş bulunmaktayım gece gece iyi geldi.