yer altından çıkar, tamamen doğaldır. ayrıca zayıflatır, mineral deposudur, kemik erimesini önler, küçük çocuklarda zeka geliştiricidir, böbrek taşlarını düşürür ... çoktur efendim faydası.*
sadesini içemeyen boğazı hassas kişiler için meyvelileri çıkartılmış içecek. meyveli ne amına koyim, meyve suyu oldu böyle.
yemekten sonra 1 şişe kızılay maden suyu içilirse yemekler daha kolay sindirilir emme, insan içinde içilmemeli ya da ufak ufak içilmelidir, çok geğirtir bu içecek. sonucu rezil olmaktır.
Çok tüketildiği zaman midede sorun çıkarmaya birebirdir. Önceleri miğdeyi küstürmesi işinize gelsede daha sonraları başa tam bir beladır. Bizzat yaşadım biliyorum.
(bkz: herşeyin fazlası zarar)
sıcak yaz günlerinin en güzel ve yararlı içeceği. lakin illa ki sade olmalı değilse doğal olmayan içerisine gaz basılmış ve bir ton e bilmem kaç içeren
renkli su içersiniz.
Doğal maden suyu, meyvelisi gibi en azından sakkaroz katkısı içermemesiyle daha sağlıklıdır.Kola gibi asitli içecekler yerine maden suyu tercih edilmelidir düşüncesindeyim ayrıca.