bu adam kimseye yürümüyor. Paint terk yapılan bok püsür şeylerle uğraşmayın. Ne mal insanlar var şu platformlarda. işi gücü yok siktiri boktan Türk kızlarına yürüyecek. Mesaj atsa bile tek gecelik tav içindir.
ben de başka bir ülkeye transfer olduğumda "moralimi x düzeltir"
diye x i etiketler ve o x ben olursam, kamptan önce oraya uğrarım. en nihayetinde insan. karşısındaki de tatlı bir kevaşe. belini kırmıştır o akşam kariuscuğum afferim.
fenomen sikerek süper lige hızlı bir başlangıç yapmış beşiktaşımızın kalecisidir. ne desem bilemedim, alan razı veren razı. bize de kolay gelsin demek düşer. moral olsun koçuma. **
edit: ulan türk kızı düştüğün hale bak. isteriz istemeyiz orası ayrı da bize denk gelsen evlenmeden olmaz dersin hemen tabi. sırf bu ihtimale sinirlendim, yoksa birini sikme niyetinde değilim. hem insan insanı siker mi lan. *