herkes futbol takımını yazmış. ingiltere'nin kuzeyinde türkiye'nin eskişehir'i tarzında ingiliz insanlarının çoğuna nazaran daha sıcak bireyler barındıran küçük,soğuk,kendi tabirlerince bir o kadar da lovely şehir. ayrıca scouse aksanları anlaşılması oldukça güç olsa da çok eğlenceli bir aksandır.
"you'll never walk alone" liman işçilerinin mütevazi ve isyankar kenti. Asilkan britler tarafından sürekli hor görülen sebatkar ve delikanlı "scouse" kardeşlerime selam eder ellerini sıkarım. Yürüyün rüzgara doğru , yağmura doğru asla yalnız yürümeyeceksin
bekleri yenilemesi gereken takım. glen johnson hadi biraz daha götürür. ama martin kelly tarzı adamlarla olacak işler değil bunlar. forvet transferi de iyi gider ama öncelik beklerde olmalı bence.
edit: bir güzellik yapıp hazır dejan lovren ve bir sürü kanat oyuncusu almışken "3'lü defansa dönerler mi lan" demedim değil.