kendimi bildim bileli ltb kotlarını tercih ederim. lakin artık biraz daha para verip mavi'ye geçeceğim muhtemelen. çünkü kotları üçüncü yıkamadan sonra deforme oluyorlar. o kadar ki beti benzi atıyor kotların. on - onbeş yıl önceki aldığım ltb kotuma bakıyorum taş gibi hiçbir şey yok geçen yaz aldığım ltb kotuma bakıyorum sanırsınız yirmi yıllık kot. son yıllarda kotlarında sıkıntı var. bunu acilen düzeltmeleri lazım.
Hala hazırda kotunu giydiğim marka. Hunharca kullanmama rağmen, 3 senelik kotta hiçbir problem bulunmamakta. Bir de hırkasını kullanıyorum. O da çok güzel. Ama biraz pahalı. Bence gereksiz.
bildiğim 2 tane little big var.
biri giyim markası. gayet kaliteli ürünler üreten.
diğeri ise marjinal bir rus müzik grubu.
müzik grubu olan hakkında konuşmak istiyorum :
grubun skibidi adlı parçası baya patlamıştır. bu grup 5 üyeyken dağılmış ve sadece 2 kişi kalmıştır.
bu ikili de rusya-ukrayna savaşına tepki göstermiş ve no war diyerekten ülkeden sınır dışı edilmiştir. rus halkı bu ikiliyi hain gözüyle görüyor.
zaten bu ikili de evlenmiş ve bir çocuk yapmışlar.
bu grup birazcık da lgbt propagandası ve marjinal klipler yapmaktadırlar. +18 görüntülere yakın işleri de var.