7.
-
Daha öncelerde okumuş olduğum sınıftır efenim.* *
5.
-
ygs-lys nin ağırlığını size hissettireceği yıldır.
4.
-
seneye olacağım ve lise 1 ve 2'den çok daha iyi geçmesini umduğum ve çok daha iyi, heyecanlı ve olaylı geçmesini dilediğim yıl. hayırlı uğurlu olsun.*
3.
-
artık ne yapsanız idare edilebilecek yıldır. Güzeldir, geriye bakılınca en çok hatırlanandır.
1.
-
artık lise son olarak geçmeyen hede. malum liseler minimum 4 yıl olmuştur.