son günlerde 'işsizim, arsız değilim, iş arıyorum' mesajlarının 'like' edilmesiyle anasayfada bir yığın işsizlik hikayesinin dolanmakta oldugu bir platform haline gelmiştir.
son gördüğüm paylaşımda arkadaş yaza evlilik planları yaparken şu an nişanlısınla ayrılma noktasına geldiğinden bahsetmiş. çünkü yaklaşık 15 bin tl üniversite geri ödemeli kredi borcu varmış ve GSS borcu da 700 tl'ye çıkmış. sonra kendini tanıtmış falan. bu samimiyet seviyesiyle iş aranmaz bence ya, her şeyin bir sınırı var.
Buradan yürüyen insanlarımız da var. Gıda mühendislerine dönercilik teklifi geldiği de oluyor ne yapacaklarını şaşırınca, tabi sektör çok uzakta değil ama olsun teklif etmemek lazım absürd.
sağlam emek verilip düzgün kullanılırsa işe yarayan bir ağ.
türkiye'de de sanıldığından fazla kullanılıyor aslında. öğrenci arkadaşlar son yıllarına doğru yavaş yavaş profillerini düzgünce donatarak kariyer başlangıçlarına ufak da olsa bir yatırım yapmış olur.
Bu gün gittiğim mülakatta insan kaynakları yöneticisinin güya bimiyormuşçasına bizlerden yardım alarak tahtaya bilumum sosyal medya mecralarini yaztiktan sonra üzerlerine koca bir çarpı atıp bunlar size hiç bir katkı sağlamaz zaman kaybı. Linkedin kurun telefonunuza benim 7 bin tane takipcim var. Deyip kendince hava attığı iş dünyasıyla iletişimi sağlayan sosyal paylaşım platformu.
çok senelerdir ara ara baktığım platform. şimdilerde paylaşım, pardon sharing delisi türk kullanıcılar tarafından facebook'a dönüştürülen platform aynı zamanda. bakkalın dahi CEO olduğu, stajyerin Human resource proffessional intern şeklinde kendisini tanımladığı yer. ek olarak ingilizce bilginiz zayıfsa ünvan veya kademenizi türkçe yazın kimse sizi ayıplamaz.