amacı dışına çıkmış oluşum garip garip insanlar profilinize bakar, sizin amacınız iş çevresi edinmek belki iş bulmaktır ama umurlarında değil özellikle bayansan. bazıları facebook gibi kullanıyor işin kötü tarafı. yani çekirge sürüsü gelmeden önce faydalı bir siteydi.
Yurt dışında ciddi şekilde işe yarayan, türkiyede gerek kurumsallık eksikliği gerek mesleki eğitim eksikliği nedenleri ile işlevsiz platform. Bazı linkedin profilini sosyal mecralarda paylaşıp sevgili arayan avellerin egosuna hitap haricinde bir faydası dokunanı görmedim.
premium fiyatları incelendiğinde 'kariyer' isimli bireysel kullanıcı ücretinin 'aylık' 117 lira; şirketlerin kullanacağı iş, satış ve işe alım isimli paketlerin ise sırayla 'yıllık' 188TL, 283TL ve 412TL oldukları görülüyor.
Burada bir yazım hatası olduğu düşünüyorum. Bireysel ve en düşük içerikli kariyer hesabının aylığı 117 TL iken şirket hesabının en pahalısının aylığı 34TL'ye geliyor olamaz. Oluyorsa saçma.
Kurumsal facebook diyebileceğimiz yer. Burada işler biraz daha resmi ve ciddi yürüyor. Kankitoş ve aşkitoş paylaşımları henüz yok. Yalnız bana hitap etmiyor. Üyeliğim var mı var, ama buradan bir iş sahibi olabileceğimi düşünmüyorum. Adamların cvlerine bakıyorum hepsi thy ile bussiness uçuyor. Aşmış adamlar. Bir müddet daha ciddi takılıp güzel bir fırsat için iş kovalamaya devam edeceğim. Baktım olmuyor makaraya vuracağım işi. Önce profilimdeki kravatlı fotoğrafı değiştirip hunili bir fotoğraf koyacağım. Ne bileyim belki çalışır?
insanlar buraya üye oluyor, sonra aylarca yıllarca bakmak akıllarına gelmiyor. Kimine iş teklifi yapıyoruz veya kalifikasyonlarını anlatmasını istiyoruz, üç ay sonra "ayyyg burayı unutmuşuummmgggh" diye yanıt geliyor.
Burası facebook veya çocuk sitesi değil, insanların ciddi ciddi tecrübelerini paylaştığı, iş aradığı, birikimlerini değerlendirmek istediği bir yer. cinsel seksli, güldürükçü videolu bildiğiniz sosyal medya ortamlarından değil. Öyle sanıp üye oluyorsunuz sonra içiniz sıkılıp kaçıp gidip unutuyorsunuz. Yapmayın.
Bazen gereksiz tartışmaların döndüğü, gereksiz paylaşımların yapıldığı ancak yine de işe yarar bulduğum business network. Kariyer.net'ten daha fazla iş teklifi alırsınız buradan. Sadece kendi ülkenizdeki değil başka ülkelerdeki iş ilanlarından da haberdar olabilirsiniz. Benzer kalifikasyonlara sahip kişiler hakkında bilgi sahibi olup ona göre kariyer planınıza yön verebilirsiniz.
Buradaki tartışmalara hastayım. Biri bir şirketi/hizmet bokluyor yorumun altında hiçbir fikri olmamasına rağmen “çok haklısınız x hanım” cılar mı dersin, aynı şirkette çalışıp da ik inceler diye yalaklanma amacı güden şirket çalışanları mı dersin, konuyla alakası olmayan yorumlar yapanlar mı dersin. Mekan sırf kravatlı trol dolu.
yurt dışında iş aranmıyorsa gereksiz gördüğüm uygulama, tabi iş bazında konuşuyorum. yoksa koyduğu cv ile o siteden dahi karı kız götüren arkadaşlarım oldu, o işe yarıyor.
işe alacağım saha adamını hayatta buradan seçmem ben, hatta kariyerden bile seçmem. eleman.net diye site var, her türlü ucuz saha elemanı bulabiliyorum. hem sosyal medya ile alakası yüksek olan çalışanın iş verimliliği de düşük oluyor, neden çalışmak yerine sosyal medyada cirit atan birini işe alayım ki? keriz miyim?
Üye olan herkesin, co-founder, general manager, director vs gibi ünvanlara sahip olduğu sitedir. Hayır lan merak ediyorum da, bu kodumun yerinde 2-3 bin maaş alan kimse yok mu?