kim girsin kim çıksın gibi saçma bir sms sistemi çıkarmış kanaldır. bir de 5 dakikada bir hatırlatıyor spiker. ya siktir git maçını anlat. bi maç keyfimiz vardı sikip attınız. ne paragözmüşsünüz arkadaş. daha çok para için playoff dediniz yaptırdınız. yeter artık ya karışmayın şu futbola.
2 tane slowmotion kamera ile dünya büyüğü olunmaz.canal+ skysports maç yaınlarına bir bakın.maçın ortasında öznur kablo reklamı mı büyüklüğü temsil ediyor ? sadece güldüm.
kısa mesaj yoluyla kim girsin, kim çıksın diye bir gereksiz anket yapan kanal. son derece gereksiz bir uygulama. nereden, nasıl para kazanırız diye düşünüyor adamlar.
maçları anlatmak için daha iyi spikerler bulması gereken kanal. iki tane adam koyuyorlar oraya hangisi yorumcu hangisi anlatıyor belli değil,biri başlıyor durduğu anda öbürü sen çok anlattın az da ben anlataym der gibi giriyor başlıyor,ikisi de anlatamıyor.
şike olayları patlak verdikten sonra önemini ve izlenirliğini bir nebze de olsa kaybetmiş olan, haftada 1-2 lig maçı dışında pek izlemediğim, digiturk faturasının yarısından fazlasına mal olan kanaldır.
"madem dünya kadar para saydık lig yayınlarını almaya, o zaman devam sıçıp sıvamaya" mantığıyla yayın yapan kanal. mersin maçındaki kesinti falan değil bahsettiğim -hava şartıdır olur, doğaya ne kadar meydan okuyabiliriz ki- lig başlamadan önce playoff sistemiyle kafaları bir güzel karıştırdılar (tek sayı olunca puanı tamamlamaymış da euro 2012ye kalırsak takvim yetişirmiymiş de vs vs), lig başladıktan sonra da futbol için gereksiz ne kadar istatsitik vererek karışan kafaları bir güzel sikip attılar.
yahu kardeşim bana ne topun ortalama süratinden!
bana ne futbolcuların 20 km/s hızlı ne kadar koştuklarından!
bana ne elmander'in ilk yarıda kaç dakika markajda kaldığından!
bana ne kimin kaç kez depar attığından!..
ligimizin kalitesi çok da iyi olmadığı için en azından izleyiciye değişik bir içerik sunarak kendi ürününüzü pazarlamanıza hak verebilirim ama saçmalamamak kaydıyla. yahu bırakın biraz. sürekli konuşmak zorunda değilsiniz. devre arası izleyici için bir gevşeme anıdır aynı zamanda. tuvalete gidebilir, mutfaktan bir şeyler almaya gidebilir veya hiçbir şey yapmadan ekran açık oturur ma.çın kritiğini yapar etrafındakilerle. böyle bir mola anında bırakın da insanlar gevşesin. devre arası hemen girilen reklamdan sonra maç tekrar başlayana kadar konuşmayın yahu! hani kısa bir ilk yarı yorumu neyse de bu kadar da olmaz! eskiden de konuşurdunuz ama iş artık çığrından çıktı. devre arasında stattan verilen müziği dinlememize, bizim gibi devre arasında çekirdek yiyen, tuvalete giden, yerinde soğuktan üşüyen ya da müzikle dans eden tribündeki insanlarla empati kurmamıza statta olduğumuzu hayal etmemize izin verin biraz.
futbol ilkel ve basit bir oyun. herkes böyle söyler ki doğrudur. bizim ihtiyacımız nba-atletizm istatistikleri gibi zırvalar değil. bize daha dolu içerik sunmak istiyorsanız lütfen başka bir şeyler bulun...
gün itibariyle tamamen 16:9 görüntü formatına geçmiştir. önceden 4:3 ile 16:9 opsiyonel olarak seçilebiliyordu negzel, şimdi ne skime böyle yaptılar hiç anlam veremiyorum. o değil tüplü tv kullanan şahsım için büyük işkence oluyor maç izlemek. adamların hepsi bildiğin tusubasa gibi ince uzun.
bu sezon olmasa bile bir kaç seneye kadar cortu çekmesini beklediğimiz kanal. peki neden? şike yok, teşvik yok, mamalamak yok, kaleci ayartmak yok. peki fener nasıl zirveye oynayacak ya da şampiyon olacak? bundan sonra ilk 5'e bile girmesi bile hayal. sonra gelsin iptaller, müşteri hizmetleriyle kavgalar, cümbüşler...