lgbt

entry622 galeri104 ses1
    333.
  1. Hastalık veyahut değil -ki benim düşüncem, küçük bir grup dışında, değil- her ne olursa olsun siz saygı duymak zorundasınız. Sadece insan oldukları için saygı duymak zorundasınız. Sevmek veya saygı göstermek inanın nefret ve kin beslemekten daha kolay. Biraz “bana ne” demeyi de öğrenebilirsiniz aslında. Kendi işlerinize burnunuzu sokun. Lgbt bireyi değilim fakat çok güzel arkadaşlıklarım olmuştu. Hayal güçleri çok güzel ve renkli. Sizlerden daha vicdanlı ve merhametli. Tek istedikleri özgürlük ve saygı arkadaşlar. Çok mu?
    1 ...
  2. 332.
  3. insanların tercihleri niye sizi bu kadar rahatsız ediyor ? Bunları umursayacağınız kadar engelli bireye yapılan tacizi umursayın çocuklara kadınlara erkeklere yapılan şiddeti tacizi umursayın. Sevgi size zarar vermez korkmayın şiddetten ve nefretten korkun.
    4 ...
  4. 331.
  5. psikolojik yönden rahatsızlığını dışa vurmak için elinden gelenin fazlasını yapan insanlardan iğrenmek, tiksinmek gayet olağan bir hak bence.
    6 ...
  6. 330.
  7. Her gün sol framei kadın cinsine karşı aşırı taciz içerikli başlıklarla süsleyen ulu ve incici idiotların diline düşmekle birşey kaybetmeyecek olan sivil dayanışma örgütü,

    Ya hala 20.yy dan kala şu hastalık dediğiniz şeyin sözde tedavisi hiçbir sonuç verememiştir, aynı zamanda hormonal bozukluk,yetiştirme tarzı ya da tercih teZleri de çürütülmüştür.

    Bu arada eşcinsel değil biseksüelim ve ilerde oğlum olursa izmirli kızlara patlak diyen, dekolte giyen tacizi hak eder diyen bir oç olmasındansa istediği erkekle yatıp kalkan biri olmasını canı gönülden isterim.
    4 ...
  8. 329.
  9. Varlar ve seslerini çıkarıyorlar, yaşıyorlar sıkıştırdığınız dar, izbe yerde..

    Çıkacaklar...
    6 ...
  10. 328.
  11. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1648303/+
    Bu ne kadar igrenç bir şeydir. Zevkinize sokayım.

    Rainbow bahane lgbt şahane...
    4 ...
  12. 323.
  13. homofobik değilim ama kaslı sakallı zıt renklerde giyinen yada giyinmeyen ki oraya takılmıyorum transların laf atma olayına hiç tahammülüm yok belirteyim.
    1 ...
  14. 322.
  15. haysiyeti eski hanelerde olan, ölüm cezasını sonuna kadar hak eden leş insanların destek verdiği oluşum.

    dağıldıktan sonra çakışırlar.
    3 ...
  16. 315.
  17. Sözlüğe girer girmez en başta karşılaştığım başlık.. Biseksüellere selam olsun
    5 ...
  18. 314.
  19. vay amk ibneliğin bide örgütünü kurmuşlar.
    5 ...
  20. 313.
  21. lgbtqia+ oluyor aslında doğrusu.
    0 ...
  22. 312.
  23. ben de lezbiyen sevişmesi izlemekten hoşlananlardanım.

    hangi harf oluyorum arkadaşlar l mi. evet.
    1 ...
  24. 311.
  25. 310.
  26. Homofobik olmadığım için saygı duyuyorum hepsine.
    Onlara göre aşk cinsel organda değildir. Kalp seviyorlar. Karşı cins değil karşı kalp sevdikleri.
    5 ...
  27. 310.
  28. Alışın gitmiyorlar.

    Hem o lgbti+ olmadı mı?
    0 ...
  29. 309.
  30. 308.
  31. 307.
  32. 306.
  33. açikcasi helak olup olmayacaklari onlarin sorunu. gunahi sevabi da onlarin problemleri. bize herkese saygi duymak duser. adamlara öcü gibi davraniyoruz. onlar da insan iste yani aralarin da zekileri var cok iyi yerler de olanlari var. yasayip gitsinler. sevabi gunahi da onlara kalsin. milletin gunahina kosacaginiza donun de kendinize bakin incir cekirdegini doldurabiliyor muyum diye. bayiliyoruz herkese her seyi soylemeyi. laf bize gelse ortaligi kaldiririz. birakin yapsinlar yurusunler etsinler. sizde yuruyun kardesim. cinsel tercihimiz karsi cins yasasin diye yuruyun. kim ne dicek. eger sapkinlik yapiyolarsa bu cinsel tercihlerinin degil insanliklarinin sorunu.
    4 ...
  34. 305.
  35. Kim ne yapar beni ilgilendirmez. Ama Türkiye'de lgbt bile gelismemis her yil onur yürüyüşünü orgy partisine ceviren topluluk.
    3 ...
  36. 304.
  37. kendilerini savunsak ibne, karşı çıksak yobaz olacağımız bu günlerde daha yüksek sesle yaşasın ibne yobazlar.
    2 ...
  38. 304.
  39. benim hala aklımın almadığı durumdur.hemcinsime nasıl aşık olabilirim aq dedirtir.
    5 ...
  40. 303.
  41. Bırakın uğraşmayı be. Nasıl yaşadıkları neyi tercih ettikleri bizi ilgilendirmiyor. insanları ötekileştirmeyin artık.
    2 ...
  42. 302.
  43. Ne alaka soysuzluk ne be! Homofobikler olmak zorunda mı her sözlükte
    5 ...
  44. 301.
  45. içinde benim de olduğum, güzel insanlardan oluşan topluluk. Hastalıklı olanlar sizlersiniz. Eşcinseller her yerde be gülüm, alışacaksın.
    13 ...
© 2026 uludağ sözlük