Lan ben Laz'ım , hatta beni bırak babam tarafım full Laz , bir kere bile ağızlarından bu kelime çıkmadı . Kim bu vatanı bölmeye çalışıyor ? Ben de eminim ki hiç bir laz Türkiye içinde farklı bir oluşum yapmaz .
lazlarin en dogal hakki olan devlet kurma hakkinin yerine getirebilinmesi için kurulmasi gereken devlettir.. Onlarda kendilerine ait bir ulke isterler suphesiz.
osmanlı devleti 26 ekim 1461 tarihinde trabzon'un doğusunda bulunan lazistan'ı, devletin yayılma politikası olan mezhepçilik anlayışı doğrultusunda işgal edip osmanlı topraklarına katmıştır. lazlar önceden hristiyan'lardı ve kendilerine ait dilleri (bkz: komohti) mevcuttu. şuan asimile mağduru oldukları için dillerini çoğusu kullanmamakta, sadece dillerinde ki şive türkçeye evrilmiş durumda.
sınırlarını tarif edecek olursak günümüzde güneybatı gürcistan ve kuzeydoğu türkiye’dedir.
bayrağı, kırmızı renk üzerine beş tane sarı noktadır. biri büyük olmak üzere ortada, diğer dördü ise onun köşelerindedir.
kürdistan diye kahpelerin hortlattığı başlıktır.
laz kardeşlerimiz türkiye de mutludur ve ne mutlu türk üm diyene demeyi gurur sayarlar o yüzden yapacağınız bölücülüğü az öte de oynayan hainler.