Tam carmageddonluk bir canavardır.
Acemiyken kullanırdım.
Kimbilir kaç kere çarptım. Üstünde çizik bile oluşmadı.
Bir keresinde bir volvoyla çarpıştık. Volvo ezildi. Benim canavar sapa sağlam kaldı.
Şu şehir efsanesine bi düzeltme yapalım. Lada samara hararet yapmaz yaptırılır. Malesef yedek su depo kapağını çakma, yan sanayi takıyorsunuz sonra bum. neymiş hararet yapmış. be adam hiç açıp baktın mı o depo kapağının içine bildiğin yay var eğer o yay orijinal değilse 2 ayda paslanıp görevini yerine getiremiyor. neyse uzatmadan diyeceğim o ki
Ek depo ( yedek su depo kapağı) orijinal kullan.
Arabanda yaz kış anfiriz kullan.
Sen ona bakki o da seni yolda bırakmasın.
1500 cc motor ve 75 beygir güç üretir. Yokuşlarda panter gibi tırmanır. 950 kg ağırlığındadır. 110 km geçme derim bu tüm arabalarda geçerlidir. 3,5 litre motor yağı alır. Şanzıman ve motor yağı aynıdır. 20/50w dir. Kaloriferi canavardır yanar pişersin arabanın içinde. parçası ucuzdur amma dikkat edin yan sanayi, çakma , cukma takmayın. Güçlü rus arabasıdır. temizini bulursanız ki biraz zor kaçırmayın derim. kendi sınıfındaki broadway, doğan, şahin vs de çok iyidir.
Bi arkadaş yazmış sanayiden çıkamıyorum diye tabi çıkamazsın yan sanayi ve uyduruk parçalar takarsan.
rus malıdır, molotof atıp yakalım yoldaşlar halkların kardeşliği adına.
edit: yanlış oldu yoldaşlar kelimesi yerine son osmanlı seviciler, molotof yerine de teyip amcadan alınan mühimmatlar getirilecektir, kamuoyunun bilgilerine.
91 modeliyle ankaradan bursaya sadece 3. ve 4. Vitesle gittim. Kedi gibi araba. Arabada geri vites yoktu,şanzıman dağılmış 3 le kalkıp 4 le gittim, 5. Vites olmadığını şehir bursa yoluna çıkınca anladım, 5 attığımda araba bağırınca anladım ki tekrar 3 e giriyor, 4 kez daha zorladım olmayınca 4 le gitmeye karar verdim. hikayesi uzun olduğu için yazamıcam. O halde 500 km yol geldi yaktığı gaz nerdeyse 15 kuruş falandı. Makyajlı kasasını yapsalar aslında lada vesta yerine. Hem herkesin bildiği bi marka.
babamın vardı bir lada samara'sı. grilerinden. on seneyi geçmiştir büyük ihtimalle. ben senede bir defa babamı ve ailesini gördüğümden arabalı bir aile de tuhaf gelirdi küçükken bana. kırmızı vosvosunu sattıktan sonra almıştı bunu.
uzun yola çıkardık, iki gün üç gün yola devam ettiğimiz olurdu. kardeşim de ben de ufaktık daha. bu arabanın arka camının önü çok genişti. birimiz oraya çıkar yatardık. sığardık işte o kadar ufaktık. ikimiz de çok severdik o nedenle bu arabayı. kardeşim kamyonlardan çok korkardı o zaman. kamyon görünce saklanırdı. şeker atardı babam önden arkaya. "bak kamyoncu amca sana şeker yollamış" derdi korkmasın diye. tabi bunun arabayla bir ilgisi olmadı. anılar anıları doğuruyor sadece.
bulgar lada'sı ile karıştırılmaması gereken markadır..
ikiside aynı abi yeaa diyenlere aldanmayın..
aynı fabrikada üğretiliyor bunlar abi valla
(bkz: türk işi pazarlama teknikleri)