emsalsiz 1 e french kiss yapmayı amaçlamamıştır, zira faşizan hareketlerden fight club mantalitesinden uzak durur kendisi. ama açık açık uyarmıştır dilini çok uzatıyorsun fench kiss filan yaparlar mazallah demiştir.
(#8309621)böyleleri de yaşıyor bu ülkede ve benimle aynı havayı teneffüs ediyor.
o hava benim zihnimi açarken, bu adamın beynini nasıl bu hale sokuyor, şaşmamak elde değil.
karşı görüşe tahammülü olmayanların kim olduğu bellidir, ve evet ben de herkes gibi bir tarafın yandaşıyım, gerekip gerekmediğimi de allah bilir, lakin kainatta ufacık bir sinek bile gereklidir, sen kafanı takma yani, illa ki bir işe yarıyorumdur, hatta sen bile.
şahsımla ne derdi olduğunu bilmesem de, yine de ilk ve son kez edepli olmaya davet edimesi gereken, ayrıca öyle sokakta görüp tokatlamak gibi eylemlerin muhtemelen kendisinde pek bulunmayacak çapta göt istediği yazardır.
zeki bir yazar olduğunu anlamak zor değildir. polemiğe girmediği ve yalakalık yapmadığı için gerekli hak ettiği karmaya ulaşammaıştır belki ama bunu dert ettiğin sanmıyorum sadece kendi doğrularını yazıyor ve güzel yazıyor çoğunu.