en çok türkiyede bulunur . ve yakında
anadoluyu ele geçirecekler .
Özmen, 1927 ile 1935 yılları arasında Kürtlerin 250 bin arttığını, Türklerin ise sadece 20 bin artabildiğini öne sürer.
Arada “Türklerin Kürtleşmesi” de söz konusudur raportöre göre, öyle tehlikeli bir hal: Asimilasyon, eğitim ve iskan çabaları nasıl oluyorsa artık, Kürtlerin Türkleşmesi yerine Türklerin Kürtleşmesine yol açmıştı .
bakınız %25 kürtlük var bende %75 Türklük var söylemek istediğim şu
birçoğusu mağdur rolüne yatıp pkk destekçiliği yapmaktadır. ve beni de utandırmaktadırlar.
Türkiye'de yaşamak için adeta survive eden milletmiş
Daha denyo millet ile etnik grup arasındaki bilgiden habersiz gelmiş millete aklınca laf sokmuş
Bak bro biliyor musun türk bir millettir neden çünkü ulus-devlet dönemindeyiz Türkiye de bir ulus devlet kurucuları da Türkler yani bu topraklar üzerinde tek bir millet vardır o da türk milletidir başka başka milletler türetmek isteyen su katıksız orospu çocuğudur
ikincisi nasıl survive ediyorsa bu halk özel üniversitelerde bile türkten çok Kürt öğrenci var survive a bak hele batıdaki işletmelerin çoğunun Kürt olmasına değinmiyorum
Ayrıca rahatsız isen Türklerin bu tutumundan ne çıktın geldin köyünden amk kal mardinde, Şırnakta, Diyarbakırda hem batı şehirlerine gelir gettolaşır,çeteleşirler biri de çıkıp ne isin var yarram dediği zaman bizi siz yarattınız derler sanki Frankenstein canavarı amk özgüvene bak.
Milli mevzici, ülkücü, dambılcı arkadaşları kudurtan millettir.
Türkiye’de yaşamak için adeta survive eder bu milletin mensupları. Dolayısıyla da topluluk bilinci gelişmiştir. Aslında bunu her azınlık toplum için söyleyebiliriz. Örneğin Amerika’da siyahiler de toplum tarafından dışlandığı için ghettolaşır, çeteleşirler. Böylelikle karşı saldırıyı bertaraf etmek daha kolay hale gelir.
O yüzden burada ırkçı paragraflar döşeyip "ama bunlar kavga esnasında toplanıp birbirlerini koruyorlar:(" diye ağlamaya devam edin siz.
Tüm mesainizi sosyal medyada ve bilimum mecralarda Kürtlerin geneline saldırmaya ayırırsan, topluluk bilincini kendin yaratmış olursun. sonra da Kürtlerle bir tartışma yaşadığında kendi dışlayıcı tutumunla yarattığın toplulukla baş etmeye çalışırsın.
bu konu özelinde ağlamak yerine "elektrik faturası :d :d :d", "eşek sikmek ehehehe" , “keko topluluğu :p” tarzı şeyler yazarak milattan öncesi orta anadolulu mizahınıza devam edin. Bayılıyorum size gerçekten.
Kurtuluş savaşımızda işgallere karşı ilk silahlı direniş Güneydoğu Anadolu’da Fransızlara karşı başladı.
Bu vatanı ingilizlerin fransızların elinden kurtaran asıl millettir. Herkes silahı kuşanıp göğüs göğüse vurmuş vurulmuştur. Hala dedeleri gibi yiğit torunlara sahiptirler.
Özgürlüklerine çok düşkündürler. işçi olarak alıp zulmetmeye çalışırsanız götünüzden kan alabilirler.
Bir açıklık getirelim öyleyse.
Sanılanın aksine birbirine bağlı aile yapısı ve sıcakkanlı, içten, sempatik tavırlarıyla medeniyete ışık tutmuş, hoşgörü kavramını dünyaya tanıtmış millettir.
Fazla nüfuslu aileler, geniş akraba çevresi ile aşiret kavramını günümüze kadar taşımış; töredir, davadır, zoraki evliliklerdir bilmem ne kavramlarını terketmişlerdir.
Nefret edilecek hırsızlar, tacizciler, tecavüzcüler, katiller varken sürekli Kürtleri söz konusu edenler aynı çatı altında yaşadığı insanına ırkçı muamelesi yaparak bir kez daha mide bulandırmıştır.
Ülke gerçeklerini sanki sadece onlar yapmış gibi yıkmaya çalışan zihinlerden kurtulamayan topluluktur.
Gelelim Gerçeklere;
▪︎KAÇak elektrik mevzusu 》
evet, doğuda kaçak elektrik kullananlar var. Bu Yanlış bir şey. Acaba bu yanlışı sadece kürtler mi yapıyor ? Hayır. Büyük merkezi yerlerdeki gecekondularda çoğunluk kim ? Ve bunlar elektriği her ay ödüyor mu yoksa aynı taktik mi uygulanıyor ? Araştırmak gerek. Lafla olmaz. Gidip görmek lazım.
Neyse. Kimse gitmedi. Görmedi. Klavyeler konuştu. Swh.
▪︎ tecavüz, cinayet, şiddet olayları 》
gün geçmiyor ki bu ülkenin 81 ilinden ulusal medyaya yansıyan yada yansımayaman cinayet tecavüz şiddet haberleri gelmesin, yaşanmasın ... ama oluyor. Yaşanıyor. Durmuyor. Derin mevzular. iktidarından halkına doğru ya da tersi bir durum. Politikalar, ekonomik durumlar vs nin yarattığı düzenin getirdikleri ve de gerçekleri ... bu gerçekler sadece bir toplulukta yaşanmıyor. Bunu kürdü türkü lazı çerkezi kısaca herkes yapıyor. Herkesin bu gerçeklerde payı var. Sadece bir topluluk değil herkes aynı durumdan muzdarip.
Hangi insanoğlu uçkuruna sahip çıkıyor ?.
Hangisi ona buna göz dikmiyor ?.
Hangisi cinayet işlemiyor ?.
Hangisi karısına kızına şiddet uygulamıyor ?
....
Birilerini ötekeleştirmeyi, olayları başkalarına yıkmayı, ayrıştırmayı bırakın !!