Kurtlerin hepsi örgüt yanlısı degil hatta çoğu devletini seviyor ama bu başlık cokta tın cevabını hakediyor
Sharkek inde dedigi gibi
bu başlıktan da anlıyoruz ki, sistem amacına ulasmis.
Bu başlıktan da anlıyoruz ki, sistem amacına ulasmis. Aralarında en fazla 1000 km olan yerlerde doğan, kısacası öküz gibi dünyada aynı bölgede yaşayan 2 kişi birbirinden nefret ediyor. Neden ? Oda bilmiyor ya da bildiğini sanıyor. Artık kolayca yönetilebilirler. Kendini vatan sever zannederken, vatanina zarar veren bir avuç salaksiniz. Kendi ellerinizle kapitallere veriyorsunuz ülkeyi. Bir laz olarak Beyninizi sikeyim
kürt ayrıdır, pkk'lı yada terörist kürt ayrıdır. Biri candır, diğeri ise geriye kalan tüm kürtlere leke süren bir terör örgütüdür. Kürtleri sevmemem için bir nedenim yok, lakin diğerine küfür edip lanet okumaya yeterince nedenim var. Karıştırılmasın.
Anadolu'ya Selçuklu ile birlikte gelmiş, irani ırk. Lider olarak gördükleri adamlar köklerini medlere dayandırma derdindedir genelde. Halbuki Medler, Perslerin yani günümüzde ki iranlıların uzantılarından biridir.
iki ayrı koldan oluşmaktadırlar. irani olanlar ve ermeni kökenli olanlar olarak. Tıpkı makedonlar gibi iki ayrı milletin aynı bölgede yaşayıp melezleşmesiyle oluşmuşlardır.
ekmek yediği ülkeye ihanet eden kompleks yumağı haline gelmiş, kız alıp oğlan verdiğimiz, oğlan alıp kız verdiğimiz, iyice içimize karışan insanlardır. aralarında çok iyilerin olduğu lakin kötülerinin de mevcut olduğu kişilerdir.
dil ailesi hint-avrupa koluna ait olduğu için hava atmaya çalışan ırk.ulan hintleri köleleştirmeye çalışan,farsları siklemeyen avrupa sırf dil ailesi yüzünden size bağımsızlık verecek sanıyosunuz vay sizin halinize.
bir çok ortadoğulu kabile gibi en büyük hayalleri petrol'e sırtlarını dayayıp üretmeden yaşamaktır.
fakat onu da beceremiyorlar, kuzey ırak bölgesel kürt yönetimi petrol fiyatları aşağı inince memurlarının maaşlarını ödeyememiş. avrupa'dan ve abd'den para istiyorlarmış. yani olduğu olacağı bu kadar, pkk ve hdp'liler akıllı olsalar türkiye'ye düşman olacaklarına türklerden bile daha çok sahip çıkarlardı türkiye'ye. çünkü kendileriyle baş başa kaldıklarında neler olacağı çok belli.