çok lezzetlidir. pastırmavari bir tadı var fakat biraz daha tuzlu. birayla iyi gider. birayla oluşturduğu muazzam birliktelik gece su krizi geçirme ile birlikte sona erer.
bugün apikoğluna ait olanını 100 gram 9.90'dan aldığım gıda maddesi. gerçi buna gıda maddesi demek hakaret olur, lezzet pınarı, tat zirvesi desek daha iyi olacak. yerken gözümün önüne için için yanan meşe odunu geliyor lan!
muhteşemdir, yemesi bunun kadar keyifli olan çok az şey vardır. işlem gerekmez, ısıtmak, pişirmek, soslamak falan yok.
et yemeyen eşime ekmek arası yaptırmıştır kendisini.
eskiden köylerde buzdolabı falan olmadığı için kurban etleri, normal kesilen hayvanların etleri kurutulur öyle saklanırmış. yemeklere de daha sonradan kuru olarak atılırmış. * hala anadoluda et kurutan evler vardır, kuşbaşı şeklinde doğrayıp kurutulur, boşnaklarınki pastırma gibiymiş.