kurban

entry355 galeri11
    198.
  1. en iyi bir bas gitarist ve davulcuya sahip grup. genel olarak ikinci plana atılan bu unsurlar ki en

    önemli unsurlardır onalrı mükemmel yapan detaydır.
    1 ...
  2. 199.
  3. enfes değerin ta kendisi. orijinali dolduran ekip. Türkiyenin en iyi davulcusu ve solistine sahiptir.
    1 ...
  4. 200.
  5. ifrit şarkısına yaptıkları klipleri tam bir hayal kırıklığı olan orijinal grup.
    0 ...
  6. 201.
  7. Sahip albümü ile politik sularda yüzen gruptur. Daha da sertleşen müzikleri ile gayet sağlam bir albüme imza atmışlar. Yobaz, sağlam şarkı yahu.

    Dağılmayın lan bir daha!
    0 ...
  8. 202.
  9. dün octoberfest etkinliğinde antalya yı sallamış gruptur. buradan öpüyorum onları. ha zaaten dün deniz elini uzattı sıktım öptüm elini. o ayrı.
    0 ...
  10. 203.
  11. dün gece octoberfest antalya etkinliğinde sahne alan pekte istenileni veremeyen gruptur.
    0 ...
  12. 204.
  13. istanbul konseri az önce bitmiş gruptur.

    giriş olayını konser saati algılamış bir iki zeki arkadaş oeh iki buçuk saat oldu nerde kaldılar diye tepki verdi onun dısında mukemmel bir konserdi. ben zaten konserin 11 den sonra baslıyacağını bildiğimden cok beklemişim gibi gelmedi şahsen. tam orta yerde pogocular arasında ezildik. ilk fasıldan sonra bise cıktılar 3 şarkı daha soylediler çıkışta kaybettiğimiz arkadaşlarımızı bekliyelim derken grubun da tam o yoldan kendi odalarına geçtiğini farkettim ordan gönderilmeden kaçalım dedim o arada burak gürpınar geçti yanımızdan. konser yeni albümden birkaç şarkı eskilerden ise onlarca şeklindeydi sanırım... 2 saatten fazla kaldılar sahnede. işte oyle çok güzel bir konserdi yalnız kapının orda ısrarla on kez önümden geçen sevgili görevli sinan abiyi mi koruyodun benden allah seni top etsin ittirdin kaktırdın beni dedim neyse dövmiyeyim seni.

    bir de en son zerre alkol almadan son kat merdiveninde yuvarlandım ben resmen on basamak yuvarlandım o da olmasa baya keyifli biterdi gün benim için, öyle işte güzel konserdi yahu özlemişiz istanbulda.
    1 ...
  14. 205.
  15. her zamanki kurban performansıydı ki zaten kapalı mekanlarda bu kadar olur, itişmeler kakışmalar görememeler vesaire, kurbanın hakkı yenmez o ayrı ama bir husus var ki değinmeden geçmek olmaz, abi gözünüzü seveyim bir daha orda yani studio liveistanbul live yapmış zihniyete sahip ve düğün salonu bile yapılamayacak bir yere performans merkezi yapmışlar, daha doğrusu yapmaya çalışmışlar, e olmamış tabii, orda sahneye çıkmayın, bizi de böyle b.ktan yerlere sürüklemeyin.*
    0 ...
  16. 206.
  17. türkiyede ilk defa fender endorserlığı almış grup.
    1 ...
  18. 207.
  19. mistik bir varlığa yaranmak adına katledilen canlı.
    1 ...
  20. 208.
  21. 209.
  22. en birinci gruptur. basscısı olsun, davulcusu olsun, solisti olsun hep en birincilerdir hep en iyi en güzellerdir.
    2 ...
  23. 210.
  24. 211.
  25. ankara da rock'n stars festivali kapsamında kısa bir konser vermişlerdir.güvenlik görevlilerine konser boyunca takılmıştır adaşım deniz.
    ''sevgili güvenlik görevlileri alana gelin de nihat doğan dinleyeceğinize biraz kurban dinleyin.''

    zorba en sağlam şarkılarıdır fikrimce.ankara'ya bi daha bekliyoruz diyelim ne diyelim artık.
    1 ...
  26. 212.
  27. her sene internet sitelerinde kurban bayramına ithafen koyun resimleri koyulan, üstünde de "acımız büyük" yazan esprili, şahane müzik grubu. nedense bu sene böyle bir şey yok.
    2 ...
  28. 213.
  29. 214.
  30. cuma akşamı engelliler yararına izmir 'de konser verecek gruptur. * sahip'le ciddi bir başyapıt çıkardıklarını ve konserin muhtemelen son albüm ağırlıklı olacağını düşününce hatta buna konserin 12 tl olduğunu ekleyince cazip bir akşam keyfi gibi gözükmekte program.
    cover şarkılarla örülü sert 'le başlayan süreç; insanlar 'la belli bir rotaya girip, sahip 'le tavan yapmıştı.
    editimsi: sahip, karanlık yapısıyla sert gitar rifflerini örtüştüren bu ülke topraklarından çıkmış olması ayrı bir memnuniyet kaynağı olan özel bir albüm! dinleyiciye özel. nevi şahsına münhasır.
    2 ...
  31. 215.
  32. gerek yaptıkları coverlar olsun, gerek kendi şarkıları olsun ülkemizdeki en başarılı rock gruplarından birisidir. sahne performansları da gayet iyidir. şarkı sözleri gayet iğneleyicidir. rock müziğin hakkını her anlamda vermektedirler.
    2 ...
  33. 216.
  34. az önce bursa konserinde çok enteresan bir olay yaşamış grup.

    ön sıralardan mal ötesi bir kız, deniz'den böyle ayrılık olmaz adlı şarkıyı istedi. evet, kurban'dan. tabi, grup elemanları kızı taşşağa sardı, kıza buyur sen söyle dediler. o gerizekalı da söylemeye başladı şarkıyı. deniz'in ağzından yazıyorum: biz popçu değiliz, peçeteyle istek yaparsanız o peçeteyle kıçımızı siler, yüzüne yapıştırırız!

    bi'de fena yaşlanmış lan deniz yılmaz.
    5 ...
  35. 217.
  36. artık tamamen olgunluk tavırlarını takınarak ve yaptıkları müziğin kalitesini bilerek pop kültürünü tamamen taşağa almaya başlamışlardır. helal olsun diyoruz.

    ayrıca; 18 aralık 2010 kurban bursa konserinden, çalı gazinosunda çalışan arkadaş, bir daha oradaki insanlardan biriyle karşılaşırsa ne olur merak etmekteyim.

    ayrıca yine sözkonusu konserden dipnotlar; burak gürpınar internet alemindeki yorumlarda athena sonrası dönüşte tuşesinde düşüş olduğu söyleniyordu ama alayı yalan. konseri sahneden ve özgür kankaynarın amfisinin ve kendisinin dibinden izledim, ancak kulağıma en sağlam gelen, burak'ın trampetiydi. çalı gazinosu çalışanı "böyle ayrılık olmaz" sempatizanı arkadaşın kulağına eğilip sağlam ayar verdi sanırım ama tam duyamadım ne yazıkki...

    özgür kankaynar; grupta artık tek gitar olmasının ve uzun saçın verdiği gazla daha fena bi adam olmuş. ayrıca konser boyu pena istememe hep psikopatmısın dedi, sonlarda bir penası kaldığında sırf söz verdiği için o penayı bana veren ve son beş parçayı benim verdiğim penayla tamamlayan daha pinchli olan, ayrıca çalı gazinosunda çalışıpta kurbandan "böyle ayrılık olmaz"ı isteyen arkadaşa konser sonrası herhangi birşey yaptımı merak etmekte olduğum gitarist, kız söylediğini zannederken öyle bir bakıyordu ki...

    kerem tüzün; akşam yine "türkiye'nin en iyi bass gitaristi" sıfatını sonuna kadar doldurdu. adam bir kere hata yapar be kardeşim... ama yok adam kusursuz.

    deniz yılmaz; başta da belirttiğim gibi olgunluk tavırlarını tamamen takınmış, piyasayı tamamen siklemediğini tam rengiyle belli etmiştir. ayrıca bu adamı bildim bileli bu kadar sağlam siyaset yaptığını bilmemiştim. serdar ortaç kişisinin bilmemne gazinosunda yalan parçasını söylemesiyle dalga geçerken ayrı bir olayı vardı.

    son olarak şayet denk gelirlerse; bursadaki "kemiği toplamışız" diye tabir ettikleri o kemik kadro onları her zaman bekler...

    bir tanımda yapmak gerekirse; zannımca türkiyenin en iyi canlı performans grubudur, tabiiki albümlerde de kalite ortadadır *.
    4 ...
  37. 218.
  38. ateş var mı ile her sabah cehennemi bir kez daha yüzümün ortasına ortasına vurup , hatırlatan grup.
    0 ...
  39. 219.
  40. enstrümanlarını konuşturan grup. ben bunlar gibi çalan duymadım ya. armonileri, ritmleri, uyumları süper. vay arkadaş!
    0 ...
  41. 220.
  42. son albümleriyle müzikalitesini tekrar ortaya koymuş gruptur.
    tek gitara dönmüş olmaları konserde istenen diğer albüm parçalarını zorla çalmalarına sebep olsada ,
    tekrar kulaklarımızın pasını silmişlerdir.
    özellikle istanbul konserlerindeki kişi azlığı can sıkmaktadır.
    artan seçenekler kurbanıda biraz etkilemiş gözükmektedir.
    0 ...
  43. 221.
  44. yeni albüm güneş parçası hoş.
    1 ...
  45. 222.
  46. bu adamların gitarından davulundan amfisine kadar harcanılan tüm paranın her kuruşuna değer.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük