bu adam kendini gün boyu artılar, artılar sonra da behzatç'yi eleştiren bir entry girip 50-100 eksi alarak bütün emeğini mundar eder, öyle mantıksız birisi.
bir kere 5 tane ard arda eksi alınca oturup ağladığını bilirim ' çok mutsuzum ' diye mesajlar atıyordu bana, öyle karma düşkünü.
senenin beğenilenlerine 20 entry sokar yine de karması 700 civarında dolaşır, öyle garip birisi.
***
dışarıdan oy verilmenin kalkmasını en fazla destekleyen yazarlardandır, mantıksız eleştirilere maruz kalmaktadır.
not: 'boşver şuku verme bana parmağına yazık' diyecek kadar sözlüğü umursamayan birisi.
not2: bok gibi yazıyor ,tek bildiği göt, meme diyenlerin okumasını tavsiye ettiğim bir yazısı: (#10257486)
ben de diyorum ki; bu adamın entryleri bu kadar komik değil, kimler bu kadar artı oy veriyor diyordum... naptın dostum kendi kendini mi artıladın, kendi kendinin kuklası mı oldun?
(#14485659) Moderatör olmak istiyor heralde dedirtti. büyük ihtimalle seni söhret yapcaz falan dediler. zall ile sevismeyi emel edinen tek kisi olsa gerek. Tamam anliyoruz petek dincöz olsun, gülben ergen olsun, gamze özcelik olsun söhret basamaklarini bir bir bu yolla cikagelmislerdir. ancak insanda birazda migde olur lan. gayet tabii her erkegin basina gelebilir, erkek arkadasin olmayabilir ve iliklik seviyen ayyuka cikmistir ama bu demek degilki 2 kelimeyi bir araya getiremeyen biriyle zabbeha kadar mokoko.
eskiden parmak sokulup oynatılıyodu. sonra kol sokulup oynatılmaya başlandı. son zamanlarda ise komple giriyolar. çok geniş bi oyuncakmış vesselam.
girin lan girin. dökün içinizi amk.
am-göt-meme. ilgi alanı bu. eğer istatistiklere giriyorsa böyle bir yazar uludağ sözlük kullanıcıları biraz oturup düşünsün derim. komiklikle bayağılık arasındaki ince çizgiyi aşmış bayağılık sınırlarında kardeşimiz.
Süper bir yazardır, varsa daha iyisi gelsin yazsındır, ki sanmıyorum, daha iyisi yok.
Hem güldürüyor, hem eğlendiriyor, yeri geliyor, köpek gibi ağlatıyor piç.
Ancak gidişi yakıştıramadım ona, benim bildiğim kukla, kukla olmaz kendini bilmez ellerde, yazdıklarıyla, üslubuyla, anlattıklarının samimiyeti ile ayrı bir dünyadır.
Hep yazması, o şahane cümlelerinin bitmemesi dileğiyle..
Kıskanmayın ulan, keserim çükünüzü!
şimdi olayların tam olarak ne olduğunu bilmiyorum iş yoğunluğudan dolayı. üzmeyin olm bu adamı. zaten iddaada tek maçtan yattım adamı hasta etmeyin lan.
sebep neymiş efendim? forum chat tarzı entry girmişim. bak sen! halbuki tüm yazarların nick altları engin bilgilerle dolu! hepsi vikipediden hallice de bi benim yazdığım farklı...
öyle ya da böyle söylemekten vazgeçmeyeceğim!
nick altı biraz artan, biraz da iyi yazan her yazara saldıran bir örgüt var. bu ibneler kendilerinde sike sürülecek akıl olmadığından ve entryleri de bir boka yaramadığından mütevellit, hasetlerinden çatladıkları için sağa sola saldırıyorlar. nick altlarına kusuyorlar, toplaşıp eksiliyorlar ( gerçi toplaşmaları için özel çaba gerekmiyor hepsi götveren ya neyse ), özel mesajlarla saldırıyorlar , türlü türlü dedikodular çıkarıyor ve iftiralar atıyorlar vs.
kısaca yıldızı parlayan yazarları kıskançlıktan çatladıkları için götlerini yırta yırta bokluyorlar!
anlaşılan o ki sıra kuklaya gelmiş. kuklanın kasımpaşa bölgesine hitap ediyorlar bence, o ayrı...
bu toplu iğne başı kadar beyni olmayan tek basamaklı iq ları ile saçmalayan grubu bir kenara bırakıyorum. hakettikleri yere, aklımın çöp tenekesine gönderiyorum...
bir de işin yönetim kısmı var.
var mı ya da?
yönetim derken...
yani bu sözlükte "sikmediği eşeğe yonca vermeyen türden" olmayan yöneticiler var mı?
fake hesaplardan kendine nick zinciri kuran pisliklere göz yummayan...
sadece çıplak kaldıklarındaki muameleri yüzünden korudukları yazarlar olmayan...
kankaları diye haksız olduğu halde götünü kollayıp da karşı görüşündeki yazara yüzlerce gün çaylaklık vermeyen...
olması gerekeni yapan, haklıyı koruyan, adaletli davranan!
siz görebiliyor musunuz? yoksa böyle bir sözlük yönetimi şehir efsanesi mi?
hayaletler, kocaayaklar, "merhaba biz dostuz" diyen uzaylılar bile benim gözümde daha çok "var"lar...
eh bir laf vardır; imam osurursa cemaat sıçar!
yönetim sağa sola köpükler saçarak saldıranları kollayıp okunan yazarları kaçırırsa olacak olan sözlüğün bu günkü noktasıdır.
eskiler hatırlar yaşananları...
bahse konu hayvan çocukları yüzünden bu zamana kadar bu sözlük çok kan kaybetti. çok iyi yazarlar bu iğrenç gruplaşmalara katlanamayıp başka sözlüklere gitti. kimisi bu aşağılık saldırılar, iftiralar yüzünden hesabını sildirdi.
yeni nesillere bok atacağınıza onlara örnek olabilecek nitelikte olan eski yazarları elinizden kaçırmayın.
( konumuz bu değil ama söylemeden geçemeyeceğim. şu yeni gelen nesile bok atma olayına da ayrıca kılım. sanki eskilerin hepsi nobelli aq! iyi yazmakla sözlüğe kayıt olduğun zaman arasında ne sikim bir bağlantı kurdularsa artık!)
kankanız diye saçma sapan insanların götlerini kollayıp sözlüğün içine etmeyin.
ya da içine girdiğiniz küçük kaygan delikler için beyin yoksunu şıllıkların haltlarını kedilerin boklarını örttüğü gibi örtmeyin.
kukla ne ilktir ne de son olacaktır.
bizim entrylerimize bir kulp takıp silebilirsiniz. geçmiştekiler gibi, bugün kukla gibi, yarın da başka yazarlar olacaktır. bunların bir kısmı yine kaybedilecek.
siz pislikleri halının altına süpürseniz de o pislikleriniz kaybolmuyor. ve sözlük bu hale geliyor...
cafe cafe dolaşıp oy mu veriyomuş kendine ? nasıl bişeysiniz nasıl küçük karınlı insanlarsınız olm la. nelerle kafa yoruyonuz. adam uzun entryleri yazmakla mı uğraşsın, kendini oylamakla mı? farzedin ki oyladı istatistiklere öyle girdi hakkaten madalya mı takmış zall kendisine? maaş mı bağlamış yoksa?
Başarının formülündeki en önemli içerik insanlarla nasıl başedileceğini bilmektir. Kukla da çok züktüğündenn böle oldu heralde.
(#14423944) entrysini görünce hem sevindiğim hem üzüldüğüm yazar, şöyle ki;
ben de sorunu 1-2 hafta kadar önce fark etmiş durumu piyonla evlenen vezir'e söylemiş s7v7n ise anlatmıştım, günün beğenilerinde seydizm isimli yazarın nickaltına girilen entrylerin ilk yediyi çektiği gün 'bak hacı durum böyle böyle bir kişi istediği entry'e istediği kadar şuku verebiliyor muhtemelen modların da durumdan haberi yok, çok olay dönüyor sözlükte' demiştim ve o gün aklıma yatmıştı bu konuda entry girme fikri;
ilk gün uyduruk bir entry girecek(örneğin su başlığına hayat kaynağıdır gibi)altına da 'eksilemekten çekinmeyin-okuyanlar eksi versin' diye bir not düşecektim ve onu günün beğenilenlerine sokacaktım, bir sonra ki gün kuklanın anlattığı durumu anlatan bir entry yazacak bir önceki gün beğenilenlere soktuğum entry'i de kanıt olacak gösterecektim ' bakın hacılar entry'i girdiğim anda altına eksi verin yazdım(entry'e sonradan edit yapmayacaktım) bir çuval eksi aldı yinede beğenilenlere girdi ayrıca 1 tane şuku alacak bir entry bile değil, gördüğünüz gibi sözlükte büyük üç kağıt dönüyor modları bu durumu düzeltmeye çağırıyorum yazacaktım.
bir mucidin x aletini icat ettiği gün başka bir mucit tarafından aynı aletin patentinin alınmasının hüznünü yaşadım kuklanın entrysini gördüğüm anda, bu yüzden üzüldüm.
peki neden kukladan hızlı davranıp yazmadım entrymi? korktum, bu lavuk bütün entrylerini beğenilenlere böyle soktu diyenler çıkar diye, modlar beğenilenlere soktuğum entry için siler beni diye korktum, yazamadım, bu yüzden de kukla yazdığı için sevindim, eline sağlık kardeşim, yazmaya devam et sen.
bu arada 18-19 şuku alan 2 entry'im vardı haftanın beğenilenlerine girer diye bekliyordum, seydizim parsel kapatınca girememiş, buna da üzüldüm.
not: sen nereden biliyorsun bunları diyebilir millet, dersanede uludağa göz atayım demiştim fakat şifremi yanlış hatırladım dolayısı ile giriş yapmadan sözlüğü göz atarken şans eseri fark ettim durumu.
not2:hatta kuklanın yazmadığı bir şeyi daha yazayım, eğer modlar aynı ıpden 2 oy verilmesini engellerse ağ bağlantılarıma girip yeni ıp isteyerek de sanki hiç oy vermemiş gibi oy verilebilir, bunu da mesleğimden dolayı biliyorum, kısacası modları dışardan oy vermeyi kaldırmaya davet ediyorum.
sözlüğün en kaliteli, en okunan, en güldüren yazarlarından. umarım bazılarının kıskanıp cik cik cik ağlamalarından bıkmaz ve yazmaya devam eder. ne kimseye bir yalakalık yapıyor ne de kimse yaranmaya çalışıyor , böyle entelektüel kendini bilen bir yazarın sözlükte olması uludağ sözlük için bir onurdur. kıskanmayın. eğer varsa siz de bir şeyler yazın, yoksa saldırmayın boş boş, komik duruma düşersiniz!
nick altını gelip yalamak istemem. iyi yazıyorsa oylanır. çakallık varsa yerden yere vurulur zaten.
şahsen yazılarında ki üslubu severım ama benim ilgilendiğim konuların dışında yazıyor oda onun o dilinden düşürmediği çükünün keyfidir.
ama buyazı (#14423944) biraz hayvani olmuş. bu bilgilerin kötü ellerde nelere sebebiyet verdiğini gördük; jajageridönsün mü ne. jaja kim amk siktirsin gitsin ebesinin amına kadar tövbe bak sinirledi şimdi.
neyse adam bunları ifşa etmiş. demişki moderasyon zall sonata böyle böyle. ha çıkıp onlardan bir yalanlama gelmediğine göre demek ki bu dedikleri doğru.
çok fazla yüklenilmemesi lazım diye düşünüyorum. ayrıca "bu adamın yalakasısınız olum siz" diyen götlere diyorum ki, eğer yarın bi gün hak ederse kukla nın da sıçarım paçasına, sıkıntı yok. bizim işimiz adam gibi adamla, adap erkan bilen, etik kurallara uyanlarla. git bak bakalım hak edene hakkını vermediğimiz olmuş mu hiç?
gene savundurdular adamı bana, neyse...
(bkz: tanım): yanlış yaparsa acımadan eleştirisini yiyeceğini bilen yazardır. bu arada (#14423944) (bkz: efsane entryler) başlığına girilmesi gereken bir entry olmuş sözlük sözlük olalı böyle açık görmemişti. tabi önce böyle bir başlık açılması lazım. bu arada bunu keşfeden diğer arkadaşları da tebrik eder, araştırmacı yönlerini daha mantıklı yerlere kanalize etmelerini temenni ederim.
Yetmedi mi ? amına koyayım sözlükten sadece çekemediğiniz için iyi yazı yazan insanları kaçırdığınız ?
Sabahları kahve eşliğinde sözlüğe girer kahve ve sigaramı içerken dün sözlüğün içinde neler olmuş diye istatistiklere bakarım. iyi ya da kötü oynanan hemen hemen bütün entrylere bakarım. kuklayı ne şahsen görmüşümdür ne de herhangi bir sözlük ortamında denk gelmişizdir.
Ben bu adamı çok tanımam sadece 3-5 kere msj atmışımdır. güldüm piç diye. O da eyw. çekmiştir. Ayrıca bu sadece kuklaya özel değil, hoşuma giden entryleri hem oylar hemde msj atarım iyi diye.
Neyse konu dağılmasın. Son bir kaç zamandır sözlük içinde bir çekememezliğin olduğu aşikardır. Beni kukla yalakası olarak adlandıran 2-3 dallamaya söylecek çok sözüm var ama söyleyip de ziyan etmek istemiyorum.
Benim takıldığım nokta dün sözlükte efendi efendi takılan adamlar bugün ne oldu da birden bu hale geldiler ? birileri tekerlerine bir şeyler sokmuşlar ama onun çomak olmadığı kesin.
not : (#14343721) nolu entrynin edit kısmında da dediğim gibi ekime kadar zamanınız var. *
(bkz: #14423944) döktürmüş yazardır. adam yırttı bir yerlerini "sözlük bu değil, cidden böyle olmamalı amk!" diye ama yaranamadı. ne diyelim anca buralardan gidince kıymeti bilinecek büyük ihtimalle. umarım gidip de meydanı bunlara bırakmaz. esenlikler gukla 'm.